Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door taksje1
#772682
Bij mijn bestelling CB zaten per vergissing een aantal verpakkingen compleet voer voor de kat en teruggeven is geen optie. Ik wil dit aan Beau geven maar twijfel toch een beetje. Kan het volgens jullie?
mvg
Door Lizzy
#772715
Ja hoor, ik zou dit gewoon opvoeren aan de hond (tenzij jouw hond bepaalde afwijkingen heeft waarbij hij niet "normaal" zou mogen eten natuurlijk).
Door K@rin
#772755
[quote="taksje1"]
Bij mijn bestelling CB zaten per vergissing een aantal verpakkingen compleet voer voor de kat en teruggeven is geen optie. Ik wil dit aan Beau geven maar twijfel toch een beetje. Kan het volgens jullie?
mvg
[/quote]

Ik durf met 500% zekerheid te zeggen, dat Bunschoten het voer wel terugneemt, wanneer het hun fout betreft !!!
Als je zelf verkeerd bestelt hebt, dan wordt het een ander verhaal .......
Maar persoonlijk zou ik daar, als verkooppunt, ook helemaal niet moeilijk over doen.
Door Femke
#772945
ik zou dat gewoon aan mijn hond geven....kijk als je kilometers moet rijden om het om te ruilen dan is het ook niet echt aantrekkelijk.
Door taksje1
#773934
Bedankt voor jullie reacties . Mijn leverancier zou het zeker terugnemen, maar het is een verkoopadres (avond/weekend) en niet naast de deur. Dus eet Beau (ruwhaar takkie) voorlopig kattevoer, krijgt ze misschien wat meer snorharen  ;) dat zou mooi meegenomen zijn. Moet me toch eens gaan verdiepen hoe ik een foto van Beau op BP krijg (ben een soort van digibeet) zodat jullie deze knuffel ook eens te zien krijgen.
Door Ziviaantje
#774393
Heb je wel de hondenprijs betaald ? Want volgens mij is het kattenvoer duurder ? Het is voor honden veel minder erg om kattenvoer te eten dan katten hondenvoer  ;) Katten hebben taurine nodig en dit zit niet of niet voldoende in hondenvoer. Zou me er dus geen zorgen om maken.
Door Lil
#774546
Heb hier een hond en twee katten, hoofdzakelijk voer ik barf maar ik geef ook kvv en als ik eerlijk ben kijk ik niet altijd even nauw de katten krijgen vaker hondenkvv (zonder pens, want dat blieven ze niet) en de hond krijgt wel eens kattenkvv, geen probleem.

Dat verhaal van de taurine klopt wel, maar als je vers voert heb je hier minder problemen mee als met brok, daarin moet traurine worden toegevoegd aangezien het door koken kapot gaat. In versvlees (rauw) zit dus wel nog taurine in tegenstelling tot blik en brok, dus ook in "hondenvlees" in de natuur heb je geen honden en kattenvlees, alleen vlees  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door