Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cathy
#772880
Ik wil een boswortels door de mix doen , mag alle loof er ook bij , of maar een beetje ?

Gr Jet
Door 202Spots
#772885
De hele bos is veels te veel,
't loof  heeft 'n vrij scherpe smaak,en wanneer je
TEveel gebruikt dan eten ze 't niet.
Maar kleine beetje is prima...
Door pallas
#773057
202spots schreef: De hele bos is veels te veel,
't loof  heeft 'n vrij scherpe smaak,en wanneer je
TEveel gebruikt dan eten ze 't niet.
Maar kleine beetje is prima...

oeps ik had even geen rekening gehouden met de hoeveelheid :(
hier maak ik altijd voor minimaal een maand aan groentemix voor twee honden. Dan kijk je niet zo snel op een bosje wortels ;)
Door 202Spots
#773133
pallas schreef:
oeps ik had even geen rekening gehouden met de hoeveelheid :(
hier maak ik altijd voor minimaal een maand aan groentemix voor twee honden. Dan kijk je niet zo snel op een bosje wortels ;)
Ik maak ook voor 4-6 weken tegelijk,maar als ik alle wortelloof er door doe dan is het voor die van mij echt TEveel....de hele mix ruikt dan ook naar de loof vind ik.
Dus ik gebruik misschien van 3 worteltjes de loof en de rest gooi ik weg.
Door Cathy
#773151
Heb alleen het bovenste plukje van de bos afgehaald , ik maak een mix voor zo'n week of 3  ;)
Door pallas
#773157
202spots schreef: Ik maak ook voor 4-6 weken tegelijk,maar als ik alle wortelloof er door doe dan is het voor die van mij echt TEveel....de hele mix ruikt dan ook naar de loof vind ik.
Dus ik gebruik misschien van 3 worteltjes de loof en de rest gooi ik weg.
die honden van mij zijn net ook net konijnen; vinden alle groenten lekker :)
hier dus geen probleem als ik de hele bos gebruik
Door Cathy
#773197
*Natasja* schreef: Ik ben een beetje lui, ik koop altijd geschrapte worteltjes... :-[ :-[ :-[
Oh die van mij zagen er schoon uit , heb ze alleen even afgespoeld en toen door de keukenmachine  ;)
Door Mevroi Kruim
#773411
Cathy schreef: Oh die van mij zagen er schoon uit , heb ze alleen even afgespoeld en toen door de keukenmachine  ;)
Bospeen is vaak goed gespoeld, kun je zelf ook zo eten. Waspeen is nog wat schoner en zonder loof. Geschrapte peentjes .... echnie! Ze eten ze maar zo  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door