Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Miekie
#772747
Ik was van plan om Vyv een halve kwartel te geven maar meneer kon niet wachten en heeft em van het aanrecht gejat en is hem nu op een ongestoord plekje aan het oppeuzelen.
Kan het kwaad dat hij nu 200 gr in een keer krijgt?Ik betwijfel of hij een eetrem heeft dus waarschijnlijk gaat de kwartel helemaal op...
Door Rianne145
#772757
Hoi,

Ik heb van de week ook voor het eerst hele kwartel gevoerd en aangezien ik ervoor pas om ze doormidden te snijden heb ik ze heel gegeven en ze laten eten tot ze vol waren en de rest de volgende dag gegeven. Ze vonden het prima moet ik zeggen. Mijn poes heeft een tijdje geleden 400 gram opgegeten en ze voelde zich erg ongemakkelijk (ze heeft de hele avond languit gelegen), maar verder heeft ze er niets van gekregen. Ik heb haar de volgende ochtend maar een heel klein beetje eten gegeven. Succes!
Laatst gewijzigd door Rianne145 op wo 06 jun 2007, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door PetraS
#773326
Volgens mij kan het geen kwaad. Jopie heeft pasgeleden ook kwartel gehad en deze ook voor een groot deel opgegeten. Hij heeft er gewoon z'n dagmaaltijd aan gehad. ;)
Door Sennaruby
#773444
Mijn katten hebben van de week ook een hele kwartel gehad en het zijn kleine katten en ze hebben ze helemaal opgevroten! Krijgen ze de volgende dag gewoon iets minder.

Groetjes,

Fieke
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door