Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#769369
Hallo,
Een tijd terug was ik op zoek naar info over voorhuidontsteking, omdat Pepper hier mee blijft sukkelen.
Iemand gaf bij zijn reactie een website waar je pillen kon bestellen die bij haar/zijn hond hadden geholpen tegen voorhuidontsteking.
Maar nu kan ik het niet meer vinden.......
Weet iemand welke pillen er bedoelt worden?
#769534
carlala schreef: Hallo,
Een tijd terug was ik op zoek naar info over voorhuidontsteking, omdat Pepper hier mee blijft sukkelen.
Iemand gaf bij zijn reactie een website waar je pillen kon bestellen die bij haar/zijn hond hadden geholpen tegen voorhuidontsteking.
Maar nu kan ik het niet meer vinden.......
Weet iemand welke pillen er bedoelt worden?
was dat niet Traumeel? Dat staat in dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 389.0.html

Overigens zou ik zelf niet direct traumeel geven, maar de echinacea extra forte (dit is van het merk Bloem, zit ook Plantago en Cat's Claw in) waar in dit topic ook over gesproken wordt is wel een middel wat heel goed gegeven kan worden bij voorhuidonsteking, evenals vitamine C.
Ook kun je echinacea in druppelvorm oplossen in gekookt en afgekoeld water en dan uitwendig toepassen (spoelen)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door