Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door danielle1980
#766582
vanaf hoeveel weken ong kunnen die kitten van mij bv eendagkuikens eten?
en andere prooien?
ze zijn nog veel te jong, maar vroeg t me af omdat t persen zijn :-\
Door *Robin*
#766694
Ik denk dat je het met 8 weken makkelijk kan geven. Misschien zelfs wel eerder... Laat ze maar een beetje aanrommelen, ze merken snel genoeg wat de bedoeling is ;) en zo niet.... even inknippen :P
Door arenda
#768102
Heb ooit kittens gehad die met 6 weken volop in de kuikens hingen, bleef niks van over. Maar heb wel het idee dat dat een stel wilden waren ook hoor. Die ene die ik van dat nest gehouden heb scharrelt nu zo n beetje zelf haar eten bij elkaar. En altijd maar die koolmeesjes thuisbrengen.... >:(
Gebruikersavatar
Door sylvia
#770198
Vanaf een week of 6 knip ze dan eerst even open je ziet vanzelf hoever ze er mee komen. Sommige kittens werken hem zo weg en de andere heeft iets van mwuaa sla mij nog maar even over
Door arenda
#771064
Hier bracht ma poes deze week een kuiken voor haar kittens mee. Deze worden maandag 5 weken. En buiten een beetje bibi hadden ze eigenlijk nog niks gehad, maar grommend viel het gepeupel erop aan. Heb er niks mee van terug gevonden  :-X
Best eng, maar ik denk maar zo, moeders weet vast wel wat ze doet  8)
Door Loeka
#771200
danielle1980 schreef: we proberen gewoon stukje dan, ik denk als ze op hun vader gaan lijken, word het helemaal niets door die neus en bek :-X
Waarom fok je er dan mee, als die dieren niet normaal kunnen eten? :-\
Door danielle1980
#771241
Loeka schreef: Waarom fok je er dan mee, als die dieren niet normaal kunnen eten? :-\
mijn persen zitten op brok, maar wil ze afspenen op kvv en barf die kittens...
ik fokte helemaal niets trouwens...
Door danielle1980
#772244
Loeka schreef: Je hebt perzenkittens, maar je fokt niet? Hoe noem je dat dan? Dat bedoelde ik te vragen.
ow op die manier, ze zijn van m'n moeder, de persen dus.
Maar ja die katten horen nu eenmaal zo, ik vind het wel mooi, tot bepaalde hoogte dan...

En dit nestje was niet gepland, we dachten dat die kater niet dekte, omdat er al 3 x poesen krols waren geweest en hij totaal geen interesse heeft gehad sinds we hem hebben. :-\
Laatst gewijzigd door danielle1980 op di 05 jun 2007, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mieuw
#772327
danielle1980 schreef: ow op die manier, ze zijn van m'n moeder, de persen dus.
Maar ja die katten horen nu eenmaal zo, ik vind het wel mooi, tot bepaalde hoogte dan...

En dit nestje was niet gepland, we dachten dat die kater niet dekte, omdat er al 3 x poesen krols waren geweest en hij totaal geen interesse heeft gehad sinds we hem hebben. :-\
Ik denk dat dat relatief is... De rasstandaart van de Pers is de afgelopen 20 jaar niet gewijzigd, maar het uiterlijk van de kat zelf wel. Ergens klopt er dus iets niet meer...
Door *Robin*
#772442
Sorry hoor, maar dit is mijn mening: ik vind zo'n zuur pruimenbekkie van die perzen tegenwoordig echt niet mooi. ik vind dat ze altijd een sjaggerijnig blik hebben. De oude perzen, met neus vind ik wel echt prachtig!!!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door