Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Cat
#768698
Een paar dagen geleden is mijn kat begonnen met veel te likken aan de poten. In combinatie met opeens veel minder eten en meer slapen (sinds een week) maak ik me toch een beetje ongerust. Weet iemand of veel likken aan poten duidt op een medisch mankement?

groetjes Cat
Door Helen
#768791
Cat schreef: Een paar dagen geleden is mijn kat begonnen met veel te likken aan de poten. In combinatie met opeens veel minder eten en meer slapen (sinds een week) maak ik me toch een beetje ongerust. Weet iemand of veel likken aan poten duidt op een medisch mankement?

groetjes Cat
Komt ze buiten? Kan het zijn dat ze iets binnen heeft gekregen wat op haar poten heeft gezeten?
Ik zou mij zeker wel een beetje zorgen maken en toch de DA een bezoekje brengen..
Door Suzan54
#768813
Meestal wijst dit op een voedingsallergie maar dat ligt niet voor de hand met een dier van een verzorger die op deze groep zit.
't Kan natuurlijk ook een reactie op een vlooienbeet of ander ongedierte zijn. Bij twijfel naar de dierenarts. Voor je het weet is een klein probleem een groot probleem geworden.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door