Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door yvonne1961
#768704
Ik heb een vraag gesteld over evt. anti oxidanten in de rodi worsten.  Hier is hun antwoord

Geachte heer/mevrouw,



Doordat onze Rodi worsten worden gesteriliseerd en luchtdicht zijn
verpakt zijn conserveringsmiddelen of kunstmatige antioxidanten niet
nodig. Deze zijn in onze worsten dan ook niet verwerkt. Doordat onze
worsten vrij zijn van de bovengenoemde toevoegingsmiddelen zijn ze na
openen slechts beperkt houdbaar in de koelkast of koelbox (ongeveer 1
week).



Wellicht heeft u in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen over een
van onze producten. Aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Wij zijn u graag van dienst. Natuurlijk kunt u ook een kijkje nemen op
onze website: www.rodi-petfood.nl.


Met vriendelijke groet,
Renske Slotman

Rodi Petfood b.v.
Antwoordnummer 2264
8140 VB  HEINO
Tel. +31 (0)572-398298
Fax +31 (0)572-398299
www.rodi-petfood.nl
[email protected]
Door pallas
#768716
[quote="yvonne1961"]
Ik wil dit niet altijd geven, maar een keer uit nood kan dus geen kwaad denk ik :)
[/quote]

tis wel gesteriliseerd..
Door pallas
#768737
[quote="yvonne1961"]
Ik wil dit niet altijd geven, maar een keer uit nood kan dus geen kwaad denk ik :)
[/quote]

ach, nood breek wet, niet waar?
Door yvonne1961
#768834
ach, ik zit deze worsten niet te promoten hoor, maar omdat er vaak vragen zijn over vakantievoer zou dit bij uitzondering een alternatief kunnen zijn. En omdat sommige mensen denken dat ze stijf staan van de houdbaarheidsmiddelen wilde ik dit graag eens van de fabrikant zelf weten.
Van brokken moet je vaak toch weer minimaal 3 kilo kopen, en dat wil ik niet als ik bijv. maar één dagje weg ben met de honden. Overigens kan voor één dagje ook de kvv in de koeltas ;)
Door roefus
#768838
Als ik even door de gedroogde vleesjes, pensjes, viskoekjes enzovoorts heen ben, geef ik als snack best een stuk rodi-worst of iets dergelijks.
Als maatijd heb ik dat nog nooit gedaan.
Voor 'n keer lijkt het me geen ramp.
Door sheenadog
#792882
ik wil rodi voor de training gaan gebuiken en dat is 1 keer in de week. is dat wel goed dan ???? :confused1:
Door Femke
#792897
[quote="sheenadog"]
ik wil rodi voor de training gaan gebuiken en dat is 1 keer in de week. is dat wel goed dan ???? :confused1:
[/quote]

och ik neem aan dat je tijdens de training geen kilo van die worst opvoert, dus dan lijkt het me geen kwaad kunnen.
Je kunt echter ook met andere gezonde dingetjes trainen.
Door sheenadog
#792917
maar wat kan ik dan wel geven zonder dat andere honden gek worden hahaha
Door Femke
#792968
[quote="sheenadog"]
maar wat kan ik dan wel geven zonder dat andere honden gek worden hahaha
[/quote]

ik zou met de andere honden geen rekening houden op het trainingsveld. Mijn hond doet een moord voor kleine penssnoepjes, stinkt een uur in de wind (maarja, ik heb toch mijn zondagse jas niet aan) maar Sunday werkt er extra hard voor!

het zijn deze maar dan in de pens-variant: http://www.dierentotaal.nl/easyshopmaker/e7_18.jpg
Door K@rin
#793923
Bij de verjaardagen van mijn honden, staat o.a. óók altijd een overheerlijke, ongezonde Rodi-worst op het verlanglijstje  :D :D :D
Door ~anna~
#793967
Ik heb echt geen moeite met Rodie worst en maak er nog steeds graag gebruik van.
Honden vinden het heerlijk en als voertje(beloning)werkt het perfect.
Mensen snacken vaak heel ongezond daar is Rodie worst heilig bij :P
De info op de verpakking klopt wel alleen zijn er nog steeds mensen die doen alsof Rodie worst het grootste gif is ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door