Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mutsie
#767272
nou fazant valt hier niet in goede aarde.

1 hond eet het wel de andere twee staan er naar te staren en mij aan te kijken wat ze nou weer krijgen.

(terwijl het mooi bevleesde karkassen zijn)

karin
Door Cindy de Wolf
#767373
Hier moeten ze het ook niet, althans niet puur, ik heb ze nu bijna allemaal zover dat als ik het vlees eraf knip en daarna het bot in hele kleine stukjes knip met een snoeischaar en dit alles meng met een KVV of spiervlees of pens dat ze het dan wel eten. Op deze manier maak ik mijn voorraadje op en haal ik geen nieuwe meer. Stelletje verwende krengen!
Door roefus
#767506
Hier lijkt vooralsnog ALLES lekker, en te knagen, als het maar niet iets 'vissigs' is.
Haas, konijn, parelhoen, hert, struis...alles is HOERA!!!.
Enkel fazant en duif nog nooit geprobeerd.
Krijg nu TOCH de kriebels....niet teveel inkopen daarvan dan maar....want het lijkt erop alsof het niet normaal is dat dit 'geaccepteerd' wordt.  ;)
Door Cindy de Wolf
#767563
roefus schreef: Hier lijkt vooralsnog ALLES lekker, en te knagen, als het maar niet iets 'vissigs' is.
Haas, konijn, parelhoen, hert, struis...alles is HOERA!!!.
Enkel fazant en duif nog nooit geprobeerd.
Krijg nu TOCH de kriebels....niet teveel inkopen daarvan dan maar....want het lijkt erop alsof het niet normaal is dat dit 'geaccepteerd' wordt.  ;)
Al het bovenstaand, inclusief vis, eten die van mij ook maar fazant :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky:
Gebruikersavatar
Door pike
#767582
Pike vindt ook dat fazant niet om te eten is maar om op te jagen  ::) Armagnac vindt ze daarentegen erg lekker dus die mag de hele voorraad in zijn eentje wegwerken. Hij is er wel even mee bezig, dus ik denk dat Pike het gewoon te hard vindt, en van dat gekauw wordt je moe dus daar begint hij niet aan  ;D
Door roefus
#767590
Cindy de Wolf schreef: Al het bovenstaand, inclusief vis, eten die van mij ook maar fazant :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky:
haha, dan denk ik maar dat ze hier eigenlijk wel genoeg aan variatie krijgen  ;)
en heb ikzelf niet direct de behoefte om nog wat extra's (lees: fazant) toe te voegen  :D :D :D
Door Hanny
#767614
Hier heeft alleen Betsy de fazant karkassen willen eten.
De laatste is nu op, worden niet meer besteld.
Ze at het alleen, als ik het met warm water heel goed had gewassen.

Hanny
Door pallas
#767646
Buddy schreef: Buddy eet heel graag fazant, kwartel trouwens ook  :)

Gelukkig er is nog hoop...
volgende maand wil ik kwartel en fazant uitproberen met Didot...benieuw of hij het eet (meestal is  hij net een kliko, alles pas erin ;) )
Door Minna
#767890
Bij ons ging de kwartel er goed in, volgende keer wil ik ook fasant proberen voor mijn kliko's...Voorlopig zit de vriezer nog steeds TE vol!
Door Cathelijn
#767907
Fazant eet je hier gewoon niet (Floor) of alleen als je ziet dat de ander zijn eten zelf op eet en je toch niets anders krijgt (Jonas). Het zit hier niet standaard in het menu, maar zo af en toe bestel ik eens wat. Ik moet ze alleen zelf plukken  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door