Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Stef@nie
#766849
Ja, Maxi heeft het ook…jeuk! Een tijdje geleden begon het, toen ze ging verharen. Ze begon wat vaker te krabben. Ik dacht dat het door het verharen zou kunnen komen, ze verloor echt enorme plukken haar. Toen kreeg ze veel schilfers in haar vacht. Daarvan dacht ik ook dat het door het verharen zou kunnen komen :-\ . Maar het krabben wordt steeds heviger, het verharen wordt minder en de schilfers zijn eigenlijk zo goed als verdwenen. Ze heeft eigenlijk alleen jeuk boven op haar rug en ze krabt ook vaak in de buurt van haar nek en oren. Als je haar op haar rug aait, daar waar ze jeuk heeft, gaat ze zo met haar vel trekken. Het is niet zo dat ze constant aan het krabben is, maar af en toe, maar dan ook wel ineens veel. Ik heb de hele huid van haar rug geïnspecteerd. Ik vond over haar hele rug heen drie hele kleine korst-achtige bultjes. Meer niet. Ze bijt ook weer wat meer tussen haar tenen. Dat doet ze toch wel regelmatig, maar nu toch erger en het begint daar ook een beetje rood te worden :( .

Nou weet ik dat hier misschien niet zo maar eenvoudig een advies over gegeven kan worden, maar misschien toch iets van suggesties of ideeën? Wat het zou kunnen zijn, wat ik zou kunnen proberen? En ik vraag me af of een hond inderdaad jeuk van het verharen kan krijgen? En of er ook schilfers bij het verharen kunnen ontstaan?
Door neill
#767082
Hey Stefanie, je moet echt eens Kynosil proberen!! Die van ons had jeuk, rode plekken, korstjes en last van pollen!! Een hele rij he!! Nu? niets meer!! Dit is een Organisch silicium met een opname van 80 procent. Het blijkt dat de huidcellen na twee dagen al gevoed worden!! Echt proberen. Op het buldoggenforum hebben ze het ook er over. Groetjes, Neill
Door pallas
#767113
neill schreef: Hey Stefanie, je moet echt eens Kynosil proberen!! Die van ons had jeuk, rode plekken, korstjes en last van pollen!! Een hele rij he!! Nu? niets meer!! Dit is een Organisch silicium met een opname van 80 procent. Het blijkt dat de huidcellen na twee dagen al gevoed worden!! Echt proberen. Op het buldoggenforum hebben ze het ook er over. Groetjes, Neill

hmm, daar wil ik wel wat meer van weten. Didot heeft ook huidklachten. Hoe werkt het en wat doet silicium in het lichaam. Is er misschien ook een natuurlijke manier om het in een dieet te krijgen?
Door neill
#767310
Kynsosil doet heel veel!!! Het is een bouwsteen en een transporteur. Het is ook een volledig natuurlijk produkt maar niet homeopatisch! Het silicium die Organisch is wordt 80 procent opgenomen door het lichaam van de hond. Dit wil zeggen dat de cellen veel heel veel sneller worden gevoed dan anders. Andere supplementen waaronder ook andere varianten van Silicium worden veel veel minder opgenomen. Het heeft al zijn vruchten afgeworpen bij honden met jeuk, rui, gewricht, voeding en diareeproblemen. Bovendien is het de perfecte partner van ieder medicijn!! De Kynosil zorgt dan dat het medicijn ook beter opgeneomen wordt. Heb al wat studie en onderzoek gedaan sinds ik het heb gebruikt en heel tevreden van ben. De firma die het maakt heeft al 30 jaar ervaring en is een van de meest kwalitatiefvolle producenten die zich aan de strengste regels onderwerpt kwas gezondheid en hygiene. Is ook een fima met eigen wetenschappers, laboranten enz...
Voor mezelf vind ik de Kynosil een revelatie in de supplementenmarkt daar er zovele prutssupplementen zijn die geen moer uit halen. Heb zelf nog naar Dutsland en Frankrijk geweest om produkten maar vond eigenlijk niets van kwaliteit. Maar de Kynosil vind ik super. Je vind ze op www.kynosil.be of com. De site is in het engels en het nederlands, en de mensen zijn heel vriendelijk. Ik hoop echt dat je dit eens probeert op je hond!!! Groetjes en succes . Neill
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door