Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#765927
Ik heb net 120 kg Bibi kattenvoer besteld, het is verpakt in pondsverpakking. Nu heb ik denk ik net genoeg vriezerruimte, maar het zou handiger zijn als iemand een aantal kilo zou kunnen overnemen zodat de vriezer niet stampvol zit  :o . Uiteraard gewoon tegen de prijs die ik er voor betaal: 1,53 per pond.

Ik ga het zaterdag eind van de middag ophalen.
Door Mieuw
#766090
Ikkuh! Waar woon je?

En zoveel vriezerruimte heb ik ook weer niet, maar ik wil wel een kilo'tje of 6 (misschien iets meer, afhankelijk van m'n vriezer) van je overnemen.
Door *Robin*
#766696
Ik wil ook wel 1 kilo van je om te kijken of ze het lusten... als ze het dan lekker vinden kom ik meer halen ;)

(wil je b.t.w. nog muizen? begin juni bestellen we weer ;))
Door Loeka
#766716
Hé Robin, is goed. En ik weet zeker dat ze het lusten, als je ziet wat die twee van jou allemaal verorberen dan gaat de Bibi er zeker in! Alhoewel of juist niet....  ???

Nee muizen heb ik nog genoeg, alleen Rumble eet ze maar.
Door *Robin*
#767018
Nou ik sta wel eens verbaasd om wat ze soms weigeren hoor...
"Vroeger" was alles goed, Bailey vond ook alles wel best, kippennekken, rundergehakt, paardenvlees, eend, konijn.... Maar sinds die hele prooitjes erin zijn gekomen is het steeds vaker: "Als er geen haar op zit, hoeven wij niet..."
Rundergehakt en ander rundvlees gaat er nog prima in, kipfilet ook maar eend, paard, verse vis, duif, kippennekken... dat zijn echt twijfelgevalletjes en ze eten het nauwelijks of niet. Misschien een paar hapjes...

Wat ze nu voornamelijk eten is eendagskuikentjes (elke morgen) woestijnratjes, hamsters, kipfilet, rundvlees (sukadelap ef gehakt) kabeljauwfilet van de super en Roxy eet dan ook nog gewone kleine ratten en muizen (af en toe als ik het haal) en op z'n tijd krijgen ze eens een blikje met veel % vlees.
Ik ga nu weer kwartels met veren proberen komende kiezenbrink bestelling. Dat lustte ze een paar maanden geleden nog wel.

IK denk dat ze Bibi allebei wel lusten, ik hoor van Bernadette ook dat haar katten het heel graag eten. Maar om zeker te zijn kom ik eerst een beetje halen om ze te laten proeven en dan als het bevalt kom ik nog een kilo of 5 halen... tis maar net wat ik kwijt kan want mijn vriezer zit nog best wel vol, alleen de prooitjes zijn bijna op.
Gebruikersavatar
Door Misty
#767021
Ik wil ook wel, maar woon in Amsterdam. Volgende week komt hopenlijk mijn nieuwe vriezer en om dat te vieren wilde ik gelijk naar het IC in Rotterdam. Misschien kan ik daarna langs jou rijden? Ik was van plan om op vrijdag 1 juni te gaan. Als dat niet te laat is voor jou?
Door Loeka
#767115
Ik woon vlak bij het IC en het is niet te laat hoor. Het gaat mij er om dat een stampvolle vriezer niet praktisch is omdat ik dan mijn eigen spullen niet kwijt kan  :o :P
Door Mieuw
#767246
Ik had je ge-pb'ed (goed Nederlands woord? ???) maar het kan ook wel zo.

Het ging mij ook om de afstand (vanuit Almere), maar ik lees nu dat Misty wellicht jouw kant uit komt, dus Misty, zou je voor mij ook een ladinkje mee kunnen nemen? Dan kom ik het wel weer bij jou in A'dam ophalen :D
Door Mieuw
#767255
Zoals ik al schreef, een kilo'tje of 6, misschien meer afhankelijk van m'n vriezer.
En zoals ik het nu bekijk, ook afhankelijk van hoeveel je over houd en de anderen willen  ;D ;D
Door Loeka
#767267
Mieuw schreef: Zoals ik al schreef, een kilo'tje of 6,
Had ik gezien hoor :P Ik vind het ook helemaal niet erg dat ik dan eerder weer moet halen, ik woon niet zo ver bij Bibi vandaan nl.
Gebruikersavatar
Door Misty
#767293
Loeka schreef: Hoeveel wil je hebben eigenlijk? En hoe laat kom je? Ik werk wel die dag nl. Als je overdag komt kan ik misschien wel wat regelen...
Ook zo'n 6 tot 10 kilo als het kan. Ook afhankelijk van hoeveel soorten je hebt?
Ik dacht er aan eind van de middag te komen. Misschien ben je dan alweer thuis?
Mieuw schreef: maar ik lees nu dat Misty wellicht jouw kant uit komt, dus Misty, zou je voor mij ook een ladinkje mee kunnen nemen? Dan kom ik het wel weer bij jou in A'dam ophalen :D
Da's prima, maar wanneer kom je het dan ophalen? Ik moet namelijk ook voor anderen van het IC meenemen. En zo groot is mijn vriezer nou ook weer niet. Vol is vol. ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door