Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#766467
I'm FRUSTRATED!!!
Mag ik effe zeuren??
Vannacht om 2 uur wasTor weer aan de gang.... :'(
Hij ligt naast me en wil omdraaien... en dan begind het getrap.....
Duurt gelukkig niet te lang,maar hij krijgt nu zo elke 12-14 dagen 1-2 seizures in de 24 uur.
Ik geef hem nu 60mg Pb om 5:30 s'morgens, 60 mg Pb rond 4:30- 5:00 s'middags en 60 mg.Pb om 10 uur s'avonds.
We hoopte met de extra avond dose, dat ie dan genoeg meds zou hebben tot de ochtend dose..maar hij blijft evengoed tussen 11-12 uur s'avonds en 5 uur s'morgens (of daar ergens tussen) de eerste seizure krijgen en dan meestal binnen 'n paar uur/'n halve dag/of langer,krijgt ie de 2de... :'(
Ik weet dat ik betere controlle moet hebben, en mijn eigen DA is nog niet terug en ik kan zelf niet meer bedenken hoeveel ik omhoog moet gaan met de dose...

Ik hoop dat ie de rest van vandaag rustig blijft en dat 't maar bij 1 blijft en dan weer 12-14 dagen voorbij laat gaan en tegen die tijd hoop ik dat me DA weer terug is...
Anders toch maar naar een van de andere toe....kweet het zelf niemeer :-\ :-\

(hij laat tijdens de seizure z'n plas lopen...
en s'nacht om 2 uur bed verschonen is ook niet my favorite thing to do..) :-X
Laatst gewijzigd door mahuni op za 16 jun 2007, 05:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Natasja*
#766479
Wat erg Dory... :'( Ik kan je geen tips of adviezen geven, maar van mag je zoveel "zeuren" (eigenlijk is het geen zeuren vind ik) als je wilt, als dat een ietsiepietsie oplucht. 

:-* voor jullie
Door conleeuw
#766483
oh bah, wat naar zeg, je zou inderdaad denken met de dosering zoals het nu gaat dat hij niet meer last zou moeten krijgen  :'( zou je niet een ander dierenarts kunnen bellen hier over? Mischien willen ze je telefonische advies geven??? Sterkte ermee, het is echt verschrikkelijk, je voelt natuurlijk erg machteloos :(
Door pallas
#766625
Zeuren mag hoor! (ik vindt het ff stoom afblazen)
Ik hoop voor je dat het rustig blijft tot dat je eigen d.a. weer terug is.
Sterkte.
Door roefus
#766631
Tsja, ik vind dit geen zeuren.
Heb zelf een hond met epilepsie gehad en mijn god, ik werd er zo verdrietig van.
Soms met je handen in het haar, wat o wat kan ik hier tegen doen.
En het kan aan mij liggen, maar ik vond het verschrikkelijk zielig om 'toe te zien' en niks te kunnen, op dat moment.

Ik wens je veel sterkte en wijsheid.
Wellicht is een ander medicijn mogelijk?
Soms treedt er toch wat tolerantie op..kan men de dosering nog even verhogen...maar is overstappen naar een 'ander medicijn' beter.
Althans, zo is het mij toen uitgelegd.
Tot een bepaalde limiet de dosering verhogen, maar daarna overstappen naar iets anders.

Ik weet niet of je hier iets aan hebt.
Maar 'zeuren'...nee, dat doe je nooit.
Ben je ook niet het type voor (zoals ik je inschat).
Sterkte hoor  :-*
Door Mister T
#766634
he jakkes dory,wat voel je je dan machteloos....ik hoop dat t nu ff rustig blijft totdat je eigen da weer terug is  :-* :-*
Door Ine
#766658
Ajakkes, Dory, wat een ellende voor Tor en voor jou!
Zeuren is dit absoluut niet en dat weet je ;)
Ik ga weer heel hard voor jullie duimen! :-* :-*
Door tt-tjes
#766720
Oh, wat vervelend nu weer. Ik hoop dat het nu rustig blijft tot je eigen DA terug is.

Veel sterkte :-*
Door Jolly
#766721
ach nee Dory, dit is geen zeuren, dit is even je hart luchten over iets wat je heel dwars zit en waar je weet dat men het hier gewoon begrijpt.

Knuffel voor die Torro. :-*
Gebruikersavatar
Door Sonja
#766817
Kan me goed voorstellen dat je hier verdrietig van wordt. En 's nachts een bed verschonen zou ook niet mijn favoriete bezigheid zijn. Veel sterkte!
Door Lizzy
#766836
Ik vind het ook geen zeuren Dory.... Dit is gewoon echt zo zwaar waardeloos :'(. En ik vind het zo sneu voor Tor en voor jullie..... Sterkte :-*. En een dikke knuffel voor Tor :-*
Door Femke
#766950
van hier uit ook geen goede adviezen, maar wel dikke knuffels voor Tor (en neem er zelf ook één)  :-* :-* :-* :-*
Door 202Spots
#766975
Thanks, en de knuffels zijn doorgegeven! :-*
Gelukkig geen 2de gekregen dus de goeie gedachtes hebben geholpen!!
Ik denk dat ik volgende week toch maar naar de DA gaat om de bloedwaardes te meten, en over aanvullende meds te informeren...
Nu maar weer afwachten..
Thanks!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door