Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Urs
#765863
Jasper hoest, vooral smorgens bij het opstaan en het begroetings ritueel. Ook reverse sneezing komt voor en hij kwijlt heel de dag.
Ik kan niks in zijn bek vinden en zijn keel ziet ook niet rood.
Als ik in zijn strot knijp hoest hij ook.

Ook vreet hij veel gras. Heb hem vorige week na een jaar eens ontwormd. Zijn ontlasting is mooier dan ooit.

Verstandig om naar DA te gaan of de luchtweg kruiden geven en voor het gras eten wat bedonsde 1 dags kuikens voeren? En aanzien? Vind het altijd lastig, ik ren niet zo hard naar de DA.
Door Mevroi Kruim
#765898
Klinkt als kennelhoest eerlijk gezegd. Je kunt thijnmsiroop geven tegen het hoesten, dat werkt echt. Meestal gaat het snel over.
Door conleeuw
#766201
ik denk ook meteen aan kennelhoest, en ja, thijm is heel goed voor luchtweginfecties, dus, ik zou zeggen geef inderdaad wat thijm hoest siroop. Ik hoop dat hij snel opknapt ;)
Door Femke
#766953
Hoe is het nu met Jasper Urs?
Ik heb altijd Tussistin hoestsiroop in huis, en vitamine C.

Geef hem maar een dikke knuffel van me  ;)
Door Urs
#767361
Met jasper gaat het wel goed.
HIij hoest nog af en toe maar niet meer zo erg als eerst.
Ik heb altijd de luchtweg kruiden van de groene os in huis en die werken wel goed. Vit C hab ik hem gegeven maar gelijk aan de dunne.

Hij is verder weer lekker vlot en niet meer hangerig.
Ben niet meer naar da geweest. Ik verzin dan om te gaan en dan denk ik er nog eens over na en vraag ik me af wat kan hij meer doen dan ik al doe? Ja antibiotica geven ,maar dat vond ik nog niet nodig, en zie het gaat al beter.
Door Femke
#767379
eventueel zou je nog wat echinacea kunnen geven, of chlorella? misschien kikkert hij dan wat sneller op.
Dikke zoen voor hem in elk geval  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door