Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#763364
:o Vanmorgen zag ik dat Rosco na het plassen wat bloed in de buurt van zijn plassertje had. Hij piest ook tegen zijn eigen voorpoot aan en daar zag ik ook bloed. Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Door conleeuw
#763365
tiny schreef: :o Vanmorgen zag ik dat Rosco na het plassen wat bloed in de buurt van zijn plassertje had. Hij piest ook tegen zijn eigen voorpoot aan en daar zag ik ook bloed. Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Oh, dat is niet zo leuk, plast hij meer dan normaal? het kan een blaasontsteking zijn, of hij moet zijn huid kapot hebben bij zijn zizi?  ik zou toch maar een plasje naar de da brengen om te laten checken  ;)
Door Lizzy
#763396
Ja, ik zou ook even naar de DA gaan. Dit zou een blaasontsteking kunnen zijn. Ik zag overigens laatst wel een reu die erg opgewonden was, zeg maar, en die kreeg op een gegeven moment ook wat bloed aan voorhuid van zijn piem. Maar dat verschil zou je wel moeten kunnen zien, of het in de urine zit of in de voorhuid.
Door tiny
#763451
Voor zover ik met het uitlaten heb kunnen zien, zit het niet in zijn urine. Maar meer in het smeervocht. Nou moet ik wel zeggen dat meneer behoorlijk aan het puberen is. Zie de topic over slippers vreten en vanmorgen laten er wat versplinterde cd's op de mat. Sloper. >:(
Door Lil
#763610
tiny schreef: Voor zover ik met het uitlaten heb kunnen zien, zit het niet in zijn urine. Maar meer in het smeervocht. Nou moet ik wel zeggen dat meneer behoorlijk aan het puberen is. Zie de topic over slippers vreten en vanmorgen laten er wat versplinterde cd's op de mat. Sloper. >:(
Leuk he (oversekste) pubers, vind ze altijd wel geinig.
Ik zou toch even naar de da gaan of anders zelf alvast zijn gevalletje beginnen uit te spoelen als het daaraan ligt en niet aan de urine.
Door ZsaZSa
#763804
Soms is het ook de prostaat.
Dus ik denk dat ik naar de DA zou gaan.
Heel veel succes.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#763891
Bruin plaste twee weken geleden ook bloed (en hij tilde wel honderd keer per wandeling zijn poot op ???). Ik heb zijn urine laten controleren bij de DA en hij had blaasonsteking. Dus ik zou zeker even een plas opvangen (soepopscheplepel is heel handig hulpmiddel) en laten bekijken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door