Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Juud
#761774
:D
Onze katten krijgen iedere dag eten ... Hahaha en toch blijven ze maar muizen en vogels vangen én eten...
Vanochtend weer een lading veren in de woonkamer (van tijdens hetgevecht neem ik aan)
Kan me niet voorstellen dat het altijd zo gezond voor ze is als ze hun prooien echt opeten wat ziektes betreft... Of valt dit wel mee?
Door Lizzy
#761819
Waarom zou dat niet gezond zijn? In het wild levende kat-achtigen doen het er toch ook goed op? Qua ziektes zou ik me eerlijk gezegd al helemaal geen zorgen maken. Ik ken (buiten mogelijk de vogelgriep) geen ziekte die van een vogel of muis overslaat op de kat.
Door Kefraya
#761894
Gezien het feit dat katten al sinds het begin van hun bestaan vogels en muizen vangen, kan dat nooit echt heel slecht zijn voor ze  ;) Dat is immers hun natuurlijke voeding en ze zijn daar volledig op aangepast qua bouw en spijsvertering.
Hebben vogels eigenlijk wel teken?
Door Lil
#762197
Juud schreef: Geen idee eigenlijk.

Maar die van ons eten echt veel vogels en muizen. Vaak laten ze hun eigen verse voer staan... :-X
Cool!!! Die van mij killen alleen dan moet ik en eten kopen en die dode beesten opruimen. Wat ik ook doe, wat ze zelf doden eten ze niet (of is dat omdat het cadeautjes voor mij zijn?)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door