Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Amy
#760488
Is iemand bekend met Nature Line Hondenvoeding dit is KVV vleesvoeding in een soort worstvorm per 2 kg bevroren verpakt en na ontdooien nog 1,5 week houdbaar in de koelkast en het wordt geleverd door iemand uit America in Limburg. Iedere 8 weken kan hij aan huis leveren. Ik zag een advertentie staan in de Flatcoatkoerier (clubblad van de Flatcoated retriever vereniging) En ik ben dus benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. De man heeft volgens mij geen website.
Groetjes van Amy
#761241
Nee, ik ken het ook niet, maar deel de mening van Lizzy een Kvv dat anderhalve week goed blijft in de koelkast, daar moeten conserveringsmiddelen inzitten, dus vanuit dat oogpunt bekeken lijkt het me niet al te gezond. Ik geloof ook niet in het feit dat een voeding bevroren hier naar toe word gehaald, uit Amerika Want hoe je het doet doe je het, dan moet het al minimaal 24 uur onderweg zijn,  En dan zal het een aardig prijsje hebben, als je weet  wat de vrachtkosten zijn die luchtvaartmaatschappijen hanteren..  ;) ;)
#761433
Oh sorry hoor, Limburgs voer dus ;D! Ik las dus, wordt geleverd door iemand uit Amerika. En toen ik daarachteraan zag staan, in Limburg, dacht ik serieus aan import. Ja, kan ook, toch? Maar een website-je zou wel geinig zijn! Andershalve week in de koeling houdbaar is natuurlijk wat vaag, om op z'n minst te zeggen.
Door Lil
#761470
ik durf het niet te zeggen maar als ik het vanuit de diepvries meteen in een goed sluitende tupperware bak doe, dan is mijn barfmateriaal toch zeker vijf tot zeven dagen houdbaar in de koelkast. Ik vries het meteen als ik het vers krijg in en ik laat het dan ontdooien in de koelkast. Het vlees is dan iets rijp, maar beslist nog niet bedorven (en de beestjes vinden het heeeerlijk als het een beetje rijp is).
#761737
wij hebben nu 2 koelkasten in die van mij bewaren we het hondenvoer en onze voorraad en in die van me vriend de gewone dagelijkse dingen van ons.
nu moet ik alleen nog nieuwe adresjes vinden en als ze het kunnen bezorgen is het mooi meegenomen.
Door Lil
#762161
[quote="balou&crystal"]
wij hebben nu 2 koelkasten in die van mij bewaren we het hondenvoer en onze voorraad en in die van me vriend de gewone dagelijkse dingen van ons.
nu moet ik alleen nog nieuwe adresjes vinden en als ze het kunnen bezorgen is het mooi meegenomen.

[/quote]

Idem, zou dat idd niet in mijn eigen koelkast doen
Door Amy
#762195
Bedankt voor al jullie berichten, America Limburg is het dus!! :-)
Ik probeer steeds het telefoonnummer te bellen maar niemand neemt op. Ik vergat de prijs te melden: in de advertentie staat: 50 KG voor 89,50 euro!!! Da's niet duur, dacht ik zo. Nou als ik iets meer weet laat ik het horen, maar inderdaad vaag anderhalve week in de koelkast zal dat wel wat zijn..........nu hebben honden sterke maagsappen, en die van mij lijkt wel een maag van steen te hebben, werkelijk nooit overgeven of diaree!!

Groet Amy
#762605
in het am. cocker clubblad stond ook een advertentie van deze man.
nou ik heb een aantal jaar geleden kennis gemaakt met deze persoon, en kan je wel vertellen dat ik dit voer meteen niet meer nodig had, alleen al de grove manier waarop ik te woord werd gestaan.
het zal zeker al zo'n 5 jaar geleden zijn, hij adverteerde toen nog in de regio krantjes met dit voer.(ik woonde toen nog in Deurne, dat ligt en 20min van America)
ik verkocht toen zelf nog geen voer en belde dus voor een klant in de salon die een mega huidprobleem had. ondanks dat deze hond al jaren energique at.
hij begon meteen te zeggen dat dit probleem kwam door al die rot brokken en dat ik mijn hond had vergiftigd met al die zooi en daarom had ie nu een probleem, en dat ging met garantie verdwijnen als ik zijn voer kocht. ik had nog niet verteld dat ie al jaren op een KVV stond.
OK daar kan ik het dan wel mee eens zijn want ik voer immers ook geen brokken, eveneens als die klant niet.
toen ik zei dat de hond in kwestie al zeker 2 jaar op energique stond, begon ie dat merk even helemaal af te blaffen, allemaal rotzooi en veel te commercieel en alleen dat van hem was goed.
ik had het geloof ik wel effe gehad met die man >:(
en nu is ie zelf op de commerciele toer ???
van mij kan ie in de str*nt zakken ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door