Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mieuw
#759892
Ik wil de bubs laten wennen aan wat meer 'echt' vers vlees, dus ik mix tegenwoordig dingen door de CB.
Zo heb ik er vandaag dus Fruits de Mer doorheen gegooid. Nou, smullen joh! Vooral Friedje, die sowieso wel wat extra's kan gebruiken na haar hongerstaking tijdens haar zwangerschap en nu het voeden van de kittens. Ze zoekt de garnalen, mosselen en mini inktvisjes er tussenuit en laat de rest staan ::) :D

Ik heb het helemaal door, Fried wil gewoon 'op stand' eten ;D
Gebruikersavatar
Door Dian
#760061
Mieuw schreef: Ik wil de bubs laten wennen aan wat meer 'echt' vers vlees, dus ik mix tegenwoordig dingen door de CB.
Zo heb ik er vandaag dus Fruits de Mer doorheen gegooid. Nou, smullen joh! Vooral Friedje, die sowieso wel wat extra's kan gebruiken na haar hongerstaking tijdens haar zwangerschap en nu het voeden van de kittens. Ze zoekt de garnalen, mosselen en mini inktvisjes er tussenuit en laat de rest staan ::) :D

Ik heb het helemaal door, Fried wil gewoon 'op stand' eten ;D
't komt vast omdat ze geen frans kent ;D ;D Anders was ze er niet ingetrapt ;D ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door