Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Knoeppie
#759804
Knoeppie Barft sinds een 3kwart jaar waarvan de afgelopen 3 maanden volledig.
Ze stinkt omgelooflijk uit haar bek, meer dan toen ze brokken kreeg, tenminste dat ik wat mijn vriend beweert.
Is dit mogelijk? Dat ze meer is gaan stinken door het Barfen? Of heeft het een andere oorzaak?
Haar tanden zijn schoon n haar tandvlees is netjes, haar bek ziet er volgens de DA heel mooi uit.

Heeft iemand een idee?
Ik kan de lucht niet omschrijven, vaak een beetje ontlastingachtig maar vaak ook anders, niet herkenbaar..
Door Femke
#759808
ontlastingachtige stank duidt vaak op een ontsteking, heeft ze niet een ontsteking in haar bek? Soms is een kies gebarsten zonder dat je het zelf echt in de gaten hebt en die kan gaan ontsteken.

Verder zou je een kuur Chlorella kunnen geven, ik doe dat altijd als mijn honden uit hun giechel meuren en nadien is de stank vaak weg.
Door Knoeppie
#759809
Femke schreef: ontlastingachtige stank duidt vaak op een ontsteking, heeft ze niet een ontsteking in haar bek? Soms is een kies gebarsten zonder dat je het zelf echt in de gaten hebt en die kan gaan ontsteken.

Verder zou je een kuur Chlorella kunnen geven, ik doe dat altijd als mijn honden uit hun giechel meuren en nadien is de stank vaak weg.
Haar bek zal ik morgen met daglicht eens goed bekijken, zo op het eerste oog is er niets te zien in ieder geval.
Chlorella, waar kan ik dit kopen?
Door Femke
#759814
Knoeppie schreef: Haar bek zal ik morgen met daglicht eens goed bekijken, zo op het eerste oog is er niets te zien in ieder geval.
Chlorella, waar kan ik dit kopen?

bij de meeste drogisten is het wel te koop of te bestellen. Of anders bij een reformzaak.
Ik heb altijd Chlorella van het merk Bloem

Afbeelding
Door Minna
#760201
Van bafen zou de stank juist minder worden als het aan de voeding ligt.
Sinds die van ons op barf zijn is de stank juist weg ;D gelukkig maar!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door