Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door pallas
#758393
Didot heeft bijna een compleet menu.
De hoeveel heden van de rekenhulp hou ik aan hij eet ongeveer één kilo per dag.

maandag: hele sardines met eendekarkas en groenten

dinsdag : half konijn met kop en ingewanden en groenten

woensdag : eendekarkas met koolvis en konijn levertjes

donderdag: hertenvlees, eendekarkas

vrijdag: half konijn en groenten.


verder nog chorella elke dag en soms een scheutje olijfolie.

morgen gaan we weer vlees halen in de komende twee weken willen we haas en parelhoen gaan testen. ook eendeharjes hebben we dan op het menu.
Als de parelhoen goed gaat, kunnen we ook eens een eitje proberen.
helaas nog even wachten met schapen of runderpens.

Didot jeukt nog wel maar alleen maar daar waar hij nog verhaart, op de flanken krijgt hij geloof ik zelfs voor het eerst weer een ondervachtje :D
Door Lizzy
#759502
Hij staat al op 5 verschillende diersoorten :o :o :o! Dat is veel hoor! Op zich heb je hier niks nieuws meer bij nodig. Maar succes met het toevoegen van andere dingen!!
Door pallas
#759590
[quote="Lizzy"]
Hij staat al op 5 verschillende diersoorten :o :o :o! Dat is veel hoor! Op zich heb je hier niks nieuws meer bij nodig. Maar succes met het toevoegen van andere dingen!!
[/quote]

gek hè, ik vind het zelf nogal eentonig. Vooral wat variatie in de rmb's is nog wel welkom, dat is nu voornl. eendekarkas.
Herteribben kan ik niet zo snel aan komen, wel aan veel soorten gevogelte, dus dat maar eens proberen (kwartels/ patrijs/ parelhoen)

Ik ga vandaag ook weer groentemix maken, kan ik ook wat rauwe gemalen noten uitproberen?
Geen flauw idee of er veel honden zijn die daar niet tegen kunnen :-\
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door