Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Fido
#747794
Ja wij, vooral aan Eddie (klein hondje).
Bevalt prima en veel klanten geven het ook aan hun hond en/of kat.
Het is makkelijk in gebruik omdat het in een bakje zit met dekseltje.
Ik kan me voorstellen dat als je een grote hond heb dat het te duur wordt.

Er zijn wel veel katten die het niet lekker vinden omdat er vis in zit en niet alle katten houden van vis.
Door K@rin
#750755
[quote="numpie77"]
En wat is zijn de ervaringen??????? Ben zeer benieuwd!
[/quote]

De hond (Pyreneese Berghond)  doet het er prima op.
Opgegroeid zonder enige problemen ............
De eigenaars leven zelf ook "helemaal biologisch" ......
Door Yvonne K
#751350
Ik heb mijn oude hondje (15 jaar) een tijdje Bandit gevoerd.
Maar dan ben ik mee gestopt want ik merkte dat als ze Bandit meer dan 2 dagen achter elkaar at, ze moeilijker kon poepen.
Door *Ilse
#756945
[quote="Debora"]
Ik heb wel eens Bandit gekocht maar Sam luste het niet omdat er vis in zit  ::) Goh wat kon ze daarmee klieren zeg.
[/quote]

Hier hezelfde probleem, ze is er niet dol op, ze zat er mee te miepen, dus toen aan de cb. Ik vond het wel handig in die bakjes!
Door numpie77
#757409
Ja gek he dat dat toch zo verschilt qua hond. Die van mij gaan echt helemaal uit hun dak :D :roflmao: :circle: Ze rennen( luid balffend) van achter in de tuin naar de keuken in huis en weer terug hahaha. Vraag me soms wel eens af wat de buren denken....... ??? Die bakjes zijn idd erg handig. Hier gaat er een bakje per dag doorheen. In Laren zit een verkooppunt dus dat is ook niet zo ver rijden. Ik ben wel aan het rondvragen voor barfproducten. Wij komen zelf elke zaterdag op de boerenmarkt in almere en daar zijn wel een aantal mensen waar we kip, geit en rund kunnen kopen. Ook biologisch dus. De prijzen moet ik nog te horen krijgen. Kippennekjes zijn geloof ik 4 euro de kilo....
Door numpie77
#757861
[quote="Tinker"]
Hallo hè,wat is dat duur zeg!!! :o :o :o :o :o Wij betalen voor"normale"kippennekjes 65 cent per pond op de markt in Meppel.Ik heb een hoop over voor mijn honden maar dit zijn absurde bedragen.

[/quote]

hahahahaha in verhouding met de prijs van kipfilet biologisch 22 euro de kilo valt dit nog mee....... Die vrouw zij ook: "oooh dat is heel goedkoop" hahahaha Ja voor mensen die de prijs van biokip kennen wel ja....
Door tieneke
#758068
[quote="Tinker"]
Hallo hè,wat is dat duur zeg!!! :o :o :o :o :o Wij betalen voor"normale"kippennekjes 65 cent per pond op de markt in Meppel.Ik heb een hoop over voor mijn honden maar dit zijn absurde bedragen.

[/quote]
Jullie hebben nog kleine eters  ;)
Zouden wij meteen op droog brood moeten met meerdere kilo's per dag  :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door