Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ianthe
#756116
Xena heeft stinkende oren, verder heeft ze er geen last van. Ik heb al geprobeerd schoon te maken met een doekje en wat afgekoeld gekookt water. Maar dat hielp niet echt...

Is er ook een natuurlijk alternatief voor een oorcleaner.

PS: even voor de duidelijkheid, het is géén oorontsteking  ;)
Laatst gewijzigd door Ianthe op ma 07 mei 2007, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Connys
#756378
Ik heb het ook gehad met een van de honden, van pup af aan, niets hielp geen homeopatische druppels, van de da hielp niks, zilverwater, gekookt water, echt alles geprobeerd, de oren bleven stinken en zwarte smurrie uitkomen. Toen schoot ineens in mijn gedachten dat ik vroeger zelf fysologische zoutoplossing maakte en gebruikte voor ogen, oren, wondjes, enz. dat hielp altijd bij hardnekkige gevallen. dus een fles gekocht, want dat kan ook, 40 ml in een klein maatbekertje gedaan, lauw gemaakt en er in gegoten, goed gemasseerd bij de ooraanzet, ik heb het 3 keer moeten doen en ze is nu al een half jaar schoon!!!
Door martine77
#927984
Weet iemand waar ik Prodier van VSM kan kopen?
Zou een dierenwinkel dit verkopen,max heeft weleens vieze oren waar ik normaal gesproken Surolan voor gebruik..maar VSM is natuurlijk beter dan die andere rommel..


groetjes Martine
Door Eef+Stippels
#927988
martine77 schreef: Weet iemand waar ik Prodier van VSM kan kopen?
Zou een dierenwinkel dit verkopen,max heeft weleens vieze oren waar ik normaal gesproken Surolan voor gebruik..maar VSM is natuurlijk beter dan die andere rommel..


groetjes Martine
Toen ik nog wel eens bij dierenwinkels kwam, hadden deze geen homeopatische producten. Hoe dat nu is weet ik niet.

Je kunt de artikelen van prodier in ieder geval bij verschillende webshops kopen.
Door Ianthe
#928099
claudiaB schreef: Ik heb prodier huidjeuk gewoon bij de apotheek besteld.
Misschien dat je de oordruppels ook via de apotheek kan krijgen?
Ik bestel hier hier gewoon via de drogist
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door