Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Golum
#754380
Gelukkig niet Gollum, maar een andere hond op het lab-forum..
Dat baasje wilde haar hond een hapje van haar kippenpoot geven en hij slikte hem in een keer door! Dat is toch hardstikke gevaarlijk?
Moet ze nu niet direct naar de DA om een foto te laten maken of andere tips?
(ze voert normaal brokken)
Door Boefke
#754389
Boef heeft ook wel eens als pup een gebraden kippenpoot gegeten. Hij had wat diarree, maar verder was er neits aan de hand. Ik zou de hond even goed in de gaten houden, maar je hoeft denk ik niet direct alarm te slaan hoor. Het bot is heel hard en kan splinteren, maar meestal gaat het gewoon goed heb ik begrepen.
Door Golum
#754407
Lizzy schreef: Nou, blij hoeft ze hier natuurlijk niet mee te zijn nee. Te meer daar de hond niks gewend is, als brokken-eter.

Hier staat wat ze moet doen: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 107.0.html
Tnx! Ik dacht al aan watten te geven maar wilde het even zeker weten, het is gisteravond opgegeten en dacht dat het misschien al te laat was voor watten  :(
Ze heeft al ontbijt koek en sla-olie gegeven maar ik denk dat dat weinig helpt voor scherpe stukjes..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door