Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door jumlai
#753911
We zijn weer terug van 3 weekjes Frankrijk.
Nu is het zo dat Laika de laatste vakantie in september vorig jaar nog brokken at en ik dus erg benieuwd was of het zou lukken om haar elke dag voldoende variatie te kunnen geven.Maar dit is wel gelukt denk ik zo.
In eerste instantie dacht ik dat het wel een probleem zou zijn om voor Laika barf spullen te kunnen kopen, maar nee hoor er was voldoende.
Natuurlijk kip,  kalkoen, kwartel, sardiene, rundvlees, lamsribben enz volop te koop. Ach ja je bent wel wat meer kwijt dan bij het IC maar daar heb je vakantie voor nietwaar!!  :D :D
Als je een beetje oplet dan kan je best voordelig inkopen vooral als het tegen de datum aanzit. Maar rundvlees in de aanieding van 3.20 per kilo is toch een mooi prijsje. ;D
Laika heeft voor het eerst kwartels gegeten, 8 kwartels voor 6 euro, toch niet duur?
Afbeelding

Kwark ging erin als ...
Afbeelding

en deze kalkoenpoot in no time verdwenen!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#753914
Zo dat ziet er lekker uit  :) , zo te zien vond Laika dat ook.
Bij die foto van de kwartel moest ik meteen weer denken aan een uitspraak van Judith: het is net alsof ze een barbie op zit te eten  ;D ;D ;D .
Door judith1967
#753915
Hahaha,het heeft Laika allemaal goed gesmaakt zo te lezen en te zien aan de foto's
Kwartel 8 voor 6 euro,nou ik koop ze hier bij de wildhandel voor 2.20 per stuk ???
dus das zeker een mooie prijs
Door jumlai
#753920
[quote="judith1967"]
Hahaha,het heeft Laika allemaal goed gesmaakt zo te lezen en te zien aan de foto's
Kwartel 8 voor 6 euro,nou ik koop ze hier bij de wildhandel voor 2.20 per stuk ???
dus das zeker een mooie prijs
[/quote]

Het was ook een Promo zoals ze het daar noemen. Ze waren voor de helft van de prijs. Ofwelpaketten van 8 stuks voor de prijs van 4. En dan zijn ze nog niet duur!! :D
Door judith1967
#753930
[quote="jumlai"]
Het was ook een Promo zoals ze het daar noemen. Ze waren voor de helft van de prijs. Ofwelpaketten van 8 stuks voor de prijs van 4. En dan zijn ze nog niet duur!! :D
[/quote]

Aha :D  ;D :D ;D ;)
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#754376
Wat heeft Laika gesmuld zeg!!! En inderdaad: Frankrijk is echt een barfwalhalla. Ik heb in oktober dan ook als 'souvenir' vier eenden mee naar huis genomen (weer eens wat anders dan een flesje met gekleurd zand of een poppetje van zeeschelpen... ::) ;D). Was ook een promo, hihi.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door