Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#750842
Hoi Saskia, mijn Gunnar (midden op de foto) is nu 11 en begint een beetje een krakende wagen te worden. D.w.z., na een lange wandeling of zwempartij, heeft hij altijd een beetje stijve gewrichten of spieren. Logisch natuurlijk, hij is al 11 jaar.
Nu heb ik een potje Rhus Tox al twee jaar staan, potentie weet ik niet, hoewel er 0/1 staat,  5 keer schudden, 1 druppel in een glas water en dan 1 ml. geven op slijmvliezen.

Is dit nou oud en uitgewerkt? Of blijft dit altijd goed?

Richard, mijn man, heeft (volgens mij in de Ode) gelezen dat water "herinnering" heeft, dus vraag ik mij af of ik dit nog kan gebruiken en zo niet, kan ik dit dan zomaar ergens kopen of moet ik echt terug naar de homeopaat?? Alvast bedankt !!
#751703
Hoogstwaarschijnlijk is het nog gewoon goed alhoewel ik persoonlijk dat zo niet zou voorschrijven.
Ik denk dat je het gewoon kunt gebruiken mits het niet in de buurt van je magnetron, telefoon of bij electrische apparaten in de buurt opgeborgen heeft gestaan!
Door Nynke
#752085
Hoi Saskia, ik weet niet of het D4 is en ik weet ook niet wat D4 is. Ik weet alleen dat er Rhus tox op het flesje staat en dat ze het zelf heeft samengesteld. Maar omdat het al zo oud is vraag ik me af of het nog wel werkt.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door