Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door casangio
#75085
Hoi,

Ik las dat er bij de paardendrogist magneetbanden te koop zijn zowel voor paard als een nekband voor de hond. Magneten zouden de bloedsomloop bevorderen en zodoende zou het ook goed zijn voor bijv. oudere honden die het aan de gewrichten hebben. Nu heeft Canim het aan de gewrichten. Ze krijgt al glucosamine en chondroitine toegediend, maar als die magneetbanden ook goed zouden zijn, zou ik er wel een voor haar willen kopen.
Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben of die er iets over weten.
Ik zelf sta altijd sceptisch tegenover dat soort dingen totdat het tegendeel is bewezen.
Alvast bedankt, alma
Door Mister T
#75101
hoi Alma,nee,ik heb er geen ervaring mee maar hopelijk krijg je hier een reactie waar je wat aan hebt.
Ik weet wel dat dat deze "behandelingen" bij een mens goede resultaten kunnen hebben,vandaar uit gezien dus;waarom niet?


succes!gr.Pam
Door casangio
#75106
pam schreef: hoi Alma,nee,ik heb er geen ervaring mee maar hopelijk krijg je hier een reactie waar je wat aan hebt.
Ik weet wel dat dat deze "behandelingen" bij een mens goede resultaten kunnen hebben,vandaar uit gezien dus;waarom niet?


succes!gr.Pam

Hoi Pam,

Heb je die ervaringen van mensen gehoord die ze gebruikten???
Gebruikersavatar
Door Hitam
#75120
Wel een paar keer verkopers over de vloer gehad. Ik vond ze erg duur. Heb er zelf dus geen ervaring mee.

Wel ken ik mensen die er erg goede ervaringen mee hebben, maar ook mensen die er totaal geen baat bij hadden.
Resultaten wisselend dus, en dat was voor mij reden er even mee te wachten.
Door casangio
#75135
Hitam schreef: Wel een paar keer verkopers over de vloer gehad. Ik vond ze erg duur. Heb er zelf dus geen ervaring mee.

Wel ken ik mensen die er erg goede ervaringen mee hebben, maar ook mensen die er totaal geen baat bij hadden.
Resultaten wisselend dus, en dat was voor mij reden er even mee te wachten.
Hoi
Ik zag ze staan bij de paardendrogist. Ze kosten 29,95.
Door Paul_Barte
#75693
Werken waarschijnlijk net zo goed als van die armbanden die je vroeger kon kopen met van die bolletjes aan het eind. Nico Haak maakte er altijd reclame voor op TV. Volgens hem kon je er 100 mee worden maar helaas voor de armbanden en voor Nico Haak ging de goeie man 3 maanden later de pijp uit :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door