Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#751122
Lusten jullie honden duif? Ik wil het eens proberen met B&B, maar als duif over het algemeen slecht gegeten wordt, hoef ik het denk ik niet te proberen met die miezemuizen van mij  :-\
Door henneke
#751125
Storm weet ik niet maar Bo gaat ervan in hongerstaking en Bo eet erg graag , bij mij komt dus geen duif meer in huis .
Door Borke
#751136
Borke eet aboluut geen duif, nou is hij niet een echte alleseter dus dat scheelt wellicht. Met Sofi ga ik het niet eens proberen.

Een tijdje terug werd deze vraag ook gesteld en er waren maar heel weinig honden die duif wilden eten...
Door Lizzy
#751206
Ik zou het niet eens proberen. Ik ken echt aanzienlijk meer honden die duif niet te vreten vinden dan honden die duif wel eten.
Door cylke
#751237
Niet proberen hoor, duif is kostelijk, en het wordt niet gegeten  :-\
Door Mevroi Kruim
#751238
De katten doen er een moord voor, de honden vinden het niet te kanen. Zelfs Tara niet, en die eet echt alles.
Door judith1967
#751256
Cairo vind het heerlijk!!!!
Wss een van de weinige honden,denk ik ::)
ik heb ze bij het Ic gekocht,niet echt goedkoop;2 eurie per stuk!

En bij een wildhandel een kwartel gekocht en die was 2,20 per stuk en die is een stuk kleiner, :D :D en nu nog kijken of ie het lekker vindt  ::)
Door Ellen Els en Nina
#751683
Nina moest er de eerste keer ook niks van hebben. Maar toen ik het wegnam en na een uur weer gaf was ze er snel bij en heeft ze heerlijk gesmikkeld. De tweede keer viel ze meteen aan. :P
Maar zoals hierboven al staat, het is wel duur (tenzij je met iemand een deal hebt). Ik hoorde laatst dat iemand een duivenmelker kende die zijn duiven na overlijden weggaf voor consumptie. tja....
Door EdwinK
#751751
Brenda haalt haar neus op voor duif en fazant.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door