Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#748919
Beste iedereen,

ik ga voor 98% zeker een hondje adopteren (cavalier) waarvan zijn baasje zegt dat hij zwakke darmen heeft, dus RC eet. Nu eten mijn honden kvv en barf.
Ik wil graag van jullie een bevestiging dat ik het hondje inderdaad het beste z.s.m. op kvv/barf kan zetten, zoals ik van plan ben.

Volgens zijn baasje kan het hondje geen gekruide dingen eten  ::) want dan krijgt hij diarree... ::). Ik ben toch niet gek als ik dan denk dat honden sowieso geen gekruide dingen zouden moeten eten??
Gebruikersavatar
Door Sonja
#748935
Nynke F schreef: Beste iedereen,

ik ga voor 98% zeker een hondje adopteren (cavalier) waarvan zijn baasje zegt dat hij zwakke darmen heeft, dus RC eet. Nu eten mijn honden kvv en barf.
Ik wil graag van jullie een bevestiging dat ik het hondje inderdaad het beste z.s.m. op kvv/barf kan zetten, zoals ik van plan ben.

Volgens zijn baasje kan het hondje geen gekruide dingen eten  ::) want dan krijgt hij diarree... ::). Ik ben toch niet gek als ik dan denk dat honden sowieso geen gekruide dingen zouden moeten eten??
Eh, wat denk je dat we hier gaan zeggen?  ;)
Natuurlijk is, juist voor een hond met wat minder sterke darmpjes, kvv of barf de beste optie!
Gebruikersavatar
Door pike
#748944
Nynke F schreef: Beste iedereen,

ik ga voor 98% zeker een hondje adopteren (cavalier) waarvan zijn baasje zegt dat hij zwakke darmen heeft, dus RC eet. Nu eten mijn honden kvv en barf.
Ik wil graag van jullie een bevestiging dat ik het hondje inderdaad het beste z.s.m. op kvv/barf kan zetten, zoals ik van plan ben.

Volgens zijn baasje kan het hondje geen gekruide dingen eten  ::) want dan krijgt hij diarree... ::). Ik ben toch niet gek als ik dan denk dat honden sowieso geen gekruide dingen zouden moeten eten??
???Geeft hij hem kip-curry? of Nasi goreng? Nou daar kunnen de darmpjes vast niet tegen.
En als hij zwakke darmen heeft dan zou ik hem juist lekker op vers vlees zetten en niet op de RC.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door