Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#748006
welke pens is nou beter. lams,schaap, rund enz?
En welke pens geven jullie altijd?
Welke pens vinden jullie honden het lekkerst?
ellen
Door *wendy*
#748011
Hier eten ze beiden met smaak  ;) En denk zelf dat afwisseling gewoon het beste is. Natuurlijk is het e.e.a. afhankelijk van je verkrijgbaarheid.

Zelf geef ik wat vaker rundspens omdat dit in grotere lappen te knippen is. Maar ja ik heb dan ook olifanten  :D
Door Lizzy
#748019
Het is allemaal prima. Afwisseling is inderdaad nog het mooist.

Hier vinden ze alle pens lekker, maar biologische runderpens is favo.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#748403
Hier eten ze ook alles met smaak, maar persoonlijk zie ik meer heil in de runderpens omdat deze wat vetter is dan de schapepensjes in het algemeen. Ook gaan ze hier wat vlotter aan de dunne van de inhoud van de schapepens.
Door cylke
#748608
Chelsey lust ze allebei supergraag  :)
En geen diarree, ook al vreet ze een hele schapenpens op (was rapper weg dan ik dacht  :D)
Door Sietie
#748629
ook hier wordt door benthe schapenpens en runderpens met smaak gegeten, ik kan niet zeggen wat ze nu lekkerder vindt :)
Door yvonneklein
#749128
Ik wil ook pens gaan proberen.Maken ze daar ook hun tanden mee schoon?Ik durf het met kippennekken gewoon niet aan.Mijn Italiaanse windhondjes hebben een slecht gebit maar zijn al rond de 11en 13 jaar en missen ook wat tanden en kiezen.Is pens dan geschikt?

Ik had daar wat over vertelt in een ander rubriek bij tanden verzorgen.Iets houd mij dus tegen om kippennekken te gaan proberen en nu hoorde ik van iemand dat je dat ook beter niet kunt geven als ze wat van hun gebit missen en zij had het over pens.

En ik wil graag op een natuurlijk manier hun gebit wat schoon krijgen om ze een narcose te besparen.Ik barf dus niet maar voer Carnibest.

Yvonne
Door Eef+Stippels
#749132
Pens is inderdaad ook goed als 'tandenborstel'.

Die van mij krijgen schapenpens en runderpens, ze vinden het allebei lekker.
Door Oso-Bayou
#749248
Evelyn schreef: Pens is inderdaad ook goed als 'tandenborstel'.
Hier is een wolf die de pens niet als tandenborstel ziet, maar als maag-darmreiniger  :2funny: :2funny:

Pens..?..snuf..lik..WEG PENS.
Grote lap, kleine stukjes of een hele pens... ??? is daar dan verschil tussen???  :-\

PS deze vraag van Oso heeft geen uitleg nodig, hij vindt volgens mij dat mensen moeilijk kunnen doen over iets dat hij in hap-slik opgelost heeft. ;D ;D
Door judith1967
#749408
Geef hier ook rund/lamspens.
Weet niet welke hij lekkerder zal vinden,hij eet ze allebei met smaak op
Door K&D
#749553
Hier smullen ze van schaap en runderpens. Maakt niet uit. Ik geef ongeveer 150 gram aan hondjes van 6,5 kg.


slurp  ::)
Door jantjehermien
#749635
hier zijn ze alledrie gek op wat voor pens dan ook.Maar dan wel zo vuil mogelijk dat vinden ze het allerlekkerst. :D :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door