Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door MauriceF
#747854
Heb een vraagje:

De smuldier compleet ging prima, deed hij het 2 weken prima op. Nu heb ik er Smuldier Vlees bijgehaald omdat in de supermarkt niks anders lag en ik toch bij een groothandel moet bestellen.

Hij eet het nu denk ik 1,5 dag en hij begint gelijk weer overal te jeuken en te bijten. Kan dit komen omdat ik nu smuldier vlees heb gehaald of is dit nog steeds ontgifting... of nog anders moet ik over op bijvoorbeeld CB of Rodi...
Door tieneke
#747857
Ga even terug naar de kompleet versie tot hij gekalmeerd is,het zou ook ontgiften kunnen zijn hoewel ik daar twijfels bij heb omdat het op de kompleet zonder jeukklachten was.
Blijven deze klachten aanhouden dan zou ik een kvv zonder graan geven of nog anders zelf samenstellen zodat je weet wat je precies voert  ;)
Door MauriceF
#747880
Ga zo snel mogelijk kijken waar ik compleet vandaar kan halen. Mijn supermarkten hier in de buurt verkopen het helaas niet :S
Door tieneke
#747884
[quote="MauriceF"]
Ga zo snel mogelijk kijken waar ik compleet vandaar kan halen. Mijn supermarkten hier in de buurt verkopen het helaas niet :S
[/quote]
De smuldier die niet kompleet is moet je sowiezo niet geven zonder hem zelf kompleet te maken,dus misschien de Rodi kompleet proberen?
Of anders even op de website van www.carnibest.nl kijken voor een verkooppunt in je buurt  ;)
Door MauriceF
#747887
Rodi heb ik wel in me vriezer liggen (de compleet) maar dacht dan ga ik weer over op iets anders. Zonder iets uit te sluiten. Naja morgen dan maar even de rodi en dat rondzoeken heb ik al gedaan. Dus weet ongeveer waar ik moet zijn, maar is allemaal niet echt in de buurt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door