Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Sheltiefun
#747384
Ik denk het wel. Hij is een gewone HTK kat, de moeder hebben we gezien, die was een korthaar in allerlei verschillende kleurtjes... Waarschijnlijk is zij gedekt door één van de types die jij zei. We weten het zelf niet, maar hij is iddem mooi hé  :D

Groetjes
Door *wendy*
#747460
Tis nog een schatje ook.  :-* Hij was al erg nieuwsgierig toen ik bij je kwam zaterdagochtend vroeg.  :D
Ennuh wat doen ze met die staafjes? Persoonlijk vind ik het ondingen. Als ze die staafjes niet moeten: een dag of 2 het zakje open laten staan zodat ze wat zachter worden. Schijnt met die knabbels ook te werken.
Door Sheltiefun
#747509
Die staafjes worden wel gegeten door Foust, vanmorgend lag er nog een halve. Ik had er twee gegeven, die andere is al zoek ergens :(  Maar nu heb ik nog een probleem en dat is dat Sarah het niet wil eten, en ik heb toch iets nodig om der tanden te slijpen :s.

Iemand een idee?

Groetjes
Door *wendy*
#748441
Sheltiefun schreef:Iemand een idee?
Ik vis hem even naar boven voor je. Nee helaas ik niet want mijn kat wil al helemaal geen vers :-\
Misschien iemand anders?
Door Kefraya
#748516
Volgens mij is alles waar ze flink op moeten kauwen goed voor de tanden. Je kunt dan denken aan een flink stub riblap of ander taai spiervlees, kippenhartjes en/of -maagjes etc.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door