Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cathy
#745835
Winny eet nu 10 weken vers , en ze verteerd nog steeds haar kippenkennen niet , sla ze plat , maar ze komen er vanachter in een sliert weer uit , de ontlasting daarom heen is altijd geel en niet stevig .

Kan ik beter met de nekken stoppen , of zal het eens wel goed gaan ?

Gr Jet
Door Cathy
#745874
[quote="Lizzy"]
Wat voor vers eet ze? En hoe lang geef je kippennekken?
[/quote]

Ze krijgt Carnibest actief en  lam en rijst , de nekken geef ik nu ook al 10 weken .

Gr Jet.
Door Lizzy
#745956
[quote="Cathy"]
Ze krijgt Carnibest actief en  lam en rijst , de nekken geef ik nu ook al 10 weken .

Gr Jet.
[/quote]

Nou, dan zou ik er mee stoppen. Heb je ook al eens een ander vleesbot geprobeerd te geven? Dat zou ik namelijk doen. Eendennek, eendenkarkas, parelhoenkarkas, dat soort dingen. Want het schiet ook niet echt heel erg op, qua afwisseling, om naast versvlees ook kippennek te geven. En misschien verteerd een eendenkarkas met vlees vlees eraan wel beter!
Door Cathy
#746089
[quote="Lupa"]
waarom aktief?
[/quote]

Omdat mijn andere BC ook op actief staat , Winny krijgt 20 gr per kilo lichaams gewicht en Cathy 25 gr .
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#746179
Gele ontlasting zie ik hier ook na kip.

Als ik het goed begrijp komen de nekken er van achteren in zijn geheel weer uit?  :o Dus ze kauwt er dan niet op?
Ik zou een keer kipkarkas, eendennekken, of een kwarteltje of zo geven, dan moet ze wel kauwen, en geef je toch nog wel wat zachter bot.
Door Anita*
#746182
Anders moet je de kippenekken even vasthouden dan moetenze wel kauwen doe ik bij Tara nog steeds anders slokt ze ze zo naar binnen.
Door Cathy
#746185
Ze slikt ze niet in één keer door , ze kraakt ( wat er nog tekraken valt want ze zijn plat ) en kauwt er netjes op .
Door Anita*
#746187
[quote="Cathy"]
Ze slikt ze niet in één keer door , ze kraakt ( wat er nog tekraken valt want ze zijn plat ) en kauwt er netjes op .
[/quote]
Ok heb niks gezegd ;)
Door pallas
#746265
Kippenekken verterrt bij Nox ook niet altijd zo best. Maar dan slikt ze ze bijna in één keer door.
Ik vind dan wel botjes terug in de ontlasting, maar verder is het dan wel verteerd.
misschien een andere vleessoort proberen?
Door pallas
#746921
[quote="Cathy"]
Tkanks allemaal , ik ga idd iets van eend of parelhoen proberen  ;)

Gr Jet
[/quote]

Kwartel is misschien ook nog een optie, da's ook lekker zacht ;)
Door Cathy
#746944
[quote="pallas"]
Kwartel is misschien ook nog een optie, da's ook lekker zacht ;)
[/quote]

Dan je wel  :)ga het proberen .

Gr Jet
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door