Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door numpie77
#745931
Hallo, ik ben hier nieuw. Afgelopen zaterdag ben ik bij Tannetjes geweest en zij heeft ons aangeraden om over te stappen op versvoer. Nu zijn we sinds zaterdag begonnen. Onze Sam heeft nu alleen erg veel jeuk en hij poept van die gekke bleke keutels. Is dit normaal?
Door Shifra en Sharel
#746904
Toen mijn honden op vleesvoeding overgingen, hadden ze in het begin ook de extra klachten.
Hun beide lichamen waren aan het ontgiftigen.
Ze kregen de klachten, die ze ervoor hadden, dan ook extra, maar uiteindelijk was het over.
Ik denk dat het normaal kan zijn in het begin, wanneer honden zijn overgestapt van brokken naar vleesvoer.

Gr Rolanda
Door numpie77
#747487
Ik heb inmiddels contact gehad met Tannetje en de klachten zijn idd gewoon. We wachten dus nog maar even af.......
Door numpie77
#747706
Ja die bleke keutels was dus ook normaal. Maar inmiddels zijn ze alweer donkerder. Dus zal wel door de overstap zijn....... Ook heeft Sam dat de keutels aan elkaar blijven hangen met een dun sliertje. Heb dus ook geen idee wat dat is? ::) Hij heeft daardoor moeite om ze eruit te krijgen en blijft heel lang zitten.  Jasper heeft dat niet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door