Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door panthera
#746535
Hoi,

Mijn 14 jarige Siamees is wat aan de lichte kant, nadat ze ziek geweest is.
Nu eet ze wel weer goed, Bibi, Carnibest etc, maar ik wil eigenlijk dat ze een beetje aankomt.
Zou ik haar Carnibest Aktief (hond) kunnen geven, bv 1/3 gemengt door haar eigen kattenvoer ? Wellicht dat ze dan een beetje aankomt ?

Alvast bedankt ! :-*

Panth.

PS. ik wil natuurlijk ook met haar gaan trainen op de Mokumse hei.  :P ;)
Laatst gewijzigd door panthera op za 21 apr 2007, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#746996
Ik zou eerlijk gezegd liever gewoon haar eigen kattenvoer geven en dan wat vet vlees (lam of eendennek) of vis (zalm/makreel/sardien) extra geven.
Door panthera
#747059
Lizzy schreef: Ik zou eerlijk gezegd liever gewoon haar eigen kattenvoer geven en dan wat vet vlees (lam of eendennek) of vis (zalm/makreel/sardien) extra geven.

Hoi Lizzy,

Dat is waarschijnlijk wel een beter idee.
Ik zal het eens proberen; het is nl niet zo'n viseter, dus wellicht wat vetter vlees erdoorheen gaat er wel in. ;)

Thanks!

Panth.
Door Mieuw
#747155
Toen ik enkele weken terug ook met een kat zat die wel wat gewicht erbij kon gebruiken kreeg ik van Ine de tip om haar wat kip met vel of kippennekken te geven. Misschien heb je hier wat aan  :)
Door panthera
#747165
Mieuw schreef: Toen ik enkele weken terug ook met een kat zat die wel wat gewicht erbij kon gebruiken kreeg ik van Ine de tip om haar wat kip met vel of kippennekken te geven. Misschien heb je hier wat aan :)

Goed idee ! Afbeelding
Alle beetjes helpen, en ik mik het gewoon door de machine. ;)

Ze heeft nl niet veel tanden meer. ::) ;)

Panth.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door