Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Amstaff liefhebber
#745875
Hallo,
Wij zijn pas overgestapt op Carnibest, dit omdat onze hond niet echt verzot was op de brokken. Nu is het elke dag feest.
Nu is mijn vraag moet ze nu ook gaan kluiven om haar gebit goed te houden?
Zo ja waar halen jullie dan bijv. de kippenekken weg?? Bij mij bij de poelier zeiden ze dat die niet meer verkocht mochten worden namelijk.
En wie weet hiervoor misschien een adresje voor in Omgeving Enschede?
Groetjes Jessica
Door Caroline A.
#745913
Hoi
Op de zaterdagmarkt van Enschede staat een poeilier die kippennekken verkoopt. (van Santen volgens mij, weet het niet zeker).
Je zou ook geitenribben bij het slachthuis in Haaksbergen kunnen halen.

Caroline
Gebruikersavatar
Door Pauline
#745915
In Haaksbergen zijn geen geitenribben te koop!

Daarvoor moet je bij het slachthuis in Oldenzaal zijn.

Ik kan je ook helpen met kippennekken, maar ook met eenden- en eventueel kalkoennekken. Lijkt me dat jouw formaat hond, mits hij er aangewend is, wel wat meer wegkrijgt dan een kippennek.
Door tieneke
#745918
[quote="Pauline"]
Lijkt me dat jouw formaat hond, mits hij er aangewend is, wel wat meer wegkrijgt dan een kippennek.
[/quote]
Daar gaat ie het inderdaad niet mee redden  ;D
Een lamsrib of halve kip komt meer in de buurt.
Door Anita*
#746184
Je kunt er ook zalmkop bij geven die zijn knoerthard en Tara kluift daar ook zo'n 20 min. tot een half uur op dus dat lijkt mij ook wel goed voor de tanden en kiezen.
Door Amstaff liefhebber
#746466
Bedankt voor de adviezen!!
Ik heb in Enschede vandaag 2kg kippennekken gehaald!
En zal gaan kijken in Oldenzaal wat daar nog allemaal te krijgen is, eerst maar de nekken proberen..
Groetjes Jessica
Door Anita*
#746746
Ik weet niet wat jouw hondje gaat doen maar als ik Tara haar kippenekken zo geef dan slikt ze ze in 1 keer naar binnen dus heeft dat kauwen ook geen zin, ik houd ze daarom ook vast dan kraakt ze ze lekker stuk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door