Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#745579
Didot eet nu geen brok meer, hij is druk bezig met het opbouwen van zijn menu.
Hij eet nu:
sardientje(1 per week) koolvis en eendkarkas met orgaantjes. (en chorella)

omdat het nog wel even duurt voordat je over een compleet barf menu kan praten, lijkt het me misschien verstandig om een supplement te geven.
Is het nodig en zoja, welke dan (het mag geen allergische reacties geven)
Door Lizzy
#745581
Of iets wel of geen een allergische reactie geeft, dat moet je altijd maar afwachten... Ik zou zelf geen extra supplement geven. Pas bij 10 weken heel erg slecht voeren ga je daar wat van merken. Jouw hond mag al helemaal niet klagen. Mocht je persee wat willen geven, zou ik Puur Natuur bellen en vragen of je hun vitamine/mineralensupplement kunt geven.
Door pallas
#745584
Lizzy schreef: Of iets wel of geen een allergische reactie geeft, dat moet je altijd maar afwachten... Ik zou zelf geen extra supplement geven. Pas bij 10 weken heel erg slecht voeren ga je daar wat van merken. Jouw hond mag al helemaal niet klagen. Mocht je persee wat willen geven, zou ik Puur Natuur bellen en vragen of je hun vitamine/mineralensupplement kunt geven.
In dat geval geef ik dan liever niks erbij, dan kan het ook geen problemen geven ;)
eind volgende week mag ie aan het konijn :D dan heeft hij er teminste weer één vleessoort bij en begibt het op iets te lijken ;)

Ik kan alleen maar zeggen dat het voorspoedig gaat...houwen zo.
Door pallas
#746004
Lizzy schreef: Overigens bevat chlorella ook heel veel vitamines en mineralen!
Ja en met een fijne groentemix erbij moet het wel genoeg zijn lijkt me, zeker al hij binnenkort nog er wat bij krijgt.
Hoe zijn over het algemeen de reacties op ei? Kan ik dat al vrij vroeg toevoegen of is het beter dat als één van de laatste dingen toe te voegen?
Door Lizzy
#746194
pallas schreef: Ja en met een fijne groentemix erbij moet het wel genoeg zijn lijkt me, zeker al hij binnenkort nog er wat bij krijgt.
Hoe zijn over het algemeen de reacties op ei? Kan ik dat al vrij vroeg toevoegen of is het beter dat als één van de laatste dingen toe te voegen?
Je kunt het toevoegen wanneer het jou uit komt hoor. Maar ik zou ei geven en echt een aantal dagen er voor en zeker een aantal dagen (week) er na niet ook nog iets ander nieuws. Reactie op ei is zeker niet uitgesloten.
Door pallas
#746555
Lizzy schreef: Je kunt het toevoegen wanneer het jou uit komt hoor. Maar ik zou ei geven en echt een aantal dagen er voor en zeker een aantal dagen (week) er na niet ook nog iets ander nieuws. Reactie op ei is zeker niet uitgesloten.
okee, we doen het lekker rustig aan, één soort per 2of 3 weken lijkt me mooi genoeg ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door