Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Prince01
#744981
hallo
heb nog vraagje
kan je ook je hond zelf gevangen vis geven gewoon alles er op er aan, of kan dat niet, en dan gewoon de vissen die in de polder zwemmen ofzo brazem, snoek, weet ik het wat er allemaal zwemt,
groeten
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#745262
hoi,

hierin: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 448.0.html

Staat oa dit:
Vis
Alle soorten vis zoals sardientjes, makreel, kabeljauw, wijting, zalmkop, etc.
Bijzonderheden
*Leg verse (zelf gevangen) zoetwatervis altijd eerst 10 dagen in de vriezer i.v.m. parasieten.
*Geef vis het liefst heel en rauw en niet vaker dan 1 a 2 maal per week
*Een blikje vis is niet rauw maar veel honden vinden het een traktatie! Geef niet te vaak tonijn ivm kwik.
*Zalm uit de Pacific Ocean eerst 10 dagen invriezen.


Ik hoop dat je d'r wat aan hebt...
Door Lizzy
#745308
De meeste honden vinden zoetwatervis echt niet te happen trouwens. Ja, leuk om in de rollen. En leuk om een hapje van te nemen als ze al heel lang dood zijn. Maar de meeste honden vinden verse zoetwatervissen niet lekker.
Door evelyn02
#745371
Ik zal mijn monster het bovenstaande eens laten lezen  ;):gister hebben ze langs het meer weer twee grote vissen gevonden en verorberd. Zo rond als een ton gingen ze mee naar huis. En, volgens mij hebben ze het niet met tegenzin gegeten...Over de parasieten maak ik me maar niet zo druk, daar moet ik maar het beste van hopen  :-\. Het lukt me toch niet te voorkomen dat ze aan de vissen gaan vreten. Ze luisteren behoorlijk goed maar als er eten in het spel is, is het een andere zaak.
Door Prince01
#746010
Ow mooi dus ze kunnen vis eten, eerst natuurlijk even 10 dagen in de vriezer, heb net een zalmkop gekocht echt groot zon kop koste 1 euro is dat duur of gewoone prijs
Door tieneke
#746085
Hier staat er alleen vette vis op het menu.
Wijting etc vinden ze niet te knagen.
Gebruikersavatar
Door pike
#746138
[quote="Lizzy"]
De meeste honden vinden zoetwatervis echt niet te happen trouwens. Ja, leuk om in de rollen. En leuk om een hapje van te nemen als ze al heel lang dood zijn. Maar de meeste honden vinden verse zoetwatervissen niet lekker.
[/quote]
Tijdje terug dreef er een grote dode (zoetwater)vis langs de oever. Armagnac vond hem erg interessant. Maar mocht niet van mij. Goede dag lag hij op de kant, te laat gezien - lekker rollen  :-X - . Elke dag werd de vis kaler (iemand at er van?). Als ik er niet bijtijds aan dacht: lekker rollen  :-X :-X. Op een goede dag was de graat kaal, er lagen alleen nog "botjes".  Njammie njammie dat waren pas lekkere botjes  ::) Die lustten ze allebei wel. Dagen hebben ze de graten bij elkaar lopen zoeken die gekken!
Door Prince01
#746157
hahahha
jaah komt me bekend voor
en elke x ook terug gaan naar de plaatser zal maar eens wat blijven liggen ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door