Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#745521
ik wil zometeen bij de maaltijd 100gram pens per pup geven.
ik wilde eigenlijk gewoon lapjes van 100gram geven, maar mama vroeg zich af of dat wel kan en dat ze t niet in 1 keer doorslikken en dus niet kauwen? :-\

wat denken jullie?
Door *Natasja*
#745527
Ik weet niet hoe groot de pups zijn en hoe groot een lapje van 100 gram ongeveer is  :-\

Maar ik denk dat het leuker is om een paar grotere lappen aan ze te geven, kunnen ze samen scheuren en trekken!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#745528
Ik denk dat ze die zo doorslikken...nah...weet het wel zeker. Ik zou echt voor het eten kleinere stukjes geven en als je ze wil laten sleuren, dan gooi er maar een hele pens bij. En houd je camera gereed, want je lacht je kapot ;D
#745533
ow mama had dus gelijk  :-[
tja 100 gram op ong 7 kilo pup is denk ook weinig, dus hap slik weg  ::)

is het erg als ze dan wat meer zouden eten vandaag?
dan doe ik gewoon een pens in 2en knippen en dat geven?
#745542
Ik ga hier ook binnen enkele weekjes mijn camera mogen bij de hand hebben, denk ik.  Dit is het eerste nestje dat ik op rauw ga opfokken, de vorige 3 nesten werden nog met brok groot getrokken :-[

Het word weer een nieuwe ervaring voor mij.  Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#745545
danielle1980 schreef: ow mama had dus gelijk  :-[
tja 100 gram op ong 7 kilo pup is denk ook weinig, dus hap slik weg  ::)

is het erg als ze dan wat meer zouden eten vandaag?
dan doe ik gewoon een pens in 2en knippen en dat geven?
Nee, is toch nooit erg als woef vandaag wat meer eet dan gister, geef je morgen eventueel wat minder.

Gewoon een flink stuk van een paar kilo tussen de pups gooien. Hier deden ze op een gegeven moment met 9 man een draaimolentje na ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door