Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door simplythedogs
#744773
Hallo,
heeft toevallig iemand een idee, in welke winkels ik Bibi kan vinden ? Als ik hun website goed interpreteer kan ik er in België alvast niet aangeraken. Wij wonen echter maar op iets meer dan een half uur van Maastricht, en als er daar winkels zijn, waar ik die kan krijgen, is dat ook nog wel te doen. Ik had een mailtje naar Bibi zelfs gestuurd, maar helaas geen antwoord gekregen  :-[

Voor tips ben ik heel dankbaar.
Groetjes
Marion
Door *Natasja*
#744785
Als je op de website onder verkoop&advies kijkt, zie je de adressen van de regio-adviseurs, bij wie je Bibi kunt kopen.
Door simplythedogs
#744793
Betekend dit, dat je alleen bij die adviseurs kan kopen en niet in winkels ? De adviseur voor Zuid Holland had ik nl. geprobeerd te contacteren om eventueel verkoopadressen te krijgen.

Marion
Door *Natasja*
#744805
Nee, volgens mij is Bibi niet in winkels te koop (behalve in Hoogvliet dan). Maar anders bel je ze toch even?
Door amiwoods
#744831
bibi ligt niet in winkels alleen de winkel van bibi zelf op zalmplaat in hoogvliet.
bij de verkoopadviseurs kan je wel bibi kopen er zitten verschillende verkooppunten in het land.
helaas niet echt bij jou in de omgeving.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door