Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door peerle
#741761
Hoi,

Mijn kater Mio eet sinds hij hier woont (september-oktober) mee BARF met Lucy, met voornaamste verschil dat hij veel minder gf-mix eet en kleinere botten, natuurlijk. Hij ziet er geweldig uit (eerst een beetje dik, maar door minder eten te geven was dat snel beter) en heeft een zachte, wollige, dikke vacht. Ik vond dat maar normaal, al was de da er blijkbaar nogal verbaasd van. Nu blijven dit weekend de mama en broer van Mio, die bij de buren woonden, logeren. Ze eten al hun hele leven een mengeling van goedkope brok en goedkoop blikvoer. Nu snap ik ineens wat beter waar de da verbaasd om was. Niet alleen vind ik dat ze een dunne, doffe vacht hebben, ze verliezen ook haar met plukken ! Mio verliest nog niet zoveel haar op een week als zij twee hier op 1 dag ! Zou dat met het rauwe voer te maken kunnen hebben ?  ;)
Door conleeuw
#741853
:o :o zou je denken  :o :o


;D ;D ;D ik weet het wel zeker!

Als ik met mijn ouwe en deels zieke katten bij de da kom verbaast iedereen zich elke keer weer over de goeie konditie en de schitterende vachten.
Door *Robin*
#743651
Net wat Conny zegt.... Ik weet het wel zeker!!! ;D
Hier valt het verharen ook heel erg mee in vergelijking tot andere katten (wat ik op fora lees) die verliezen plukken tegelijk!!! :-X
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door