Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#743633
Beau krijgt dagelijks visolie-capsules (omega 3 en 6) en Glucosamine, voor zijn gewrichten. Nu loopt hij de laatste week wat stram (waarschijnlijk omdat we vanwege het mooie weer vaker moeten uitwijken naar het speelveld hier vlakbij, waarvan de bodem knoerhard is door het droge weer) en kwam ik vanochtend de Groenlipmossel-capsules tegen (ik was vergeten dat ik ze had) die ik in huis heb voor het geval hij slechter loopt.

Kan ik deze capsules geven náást de supplementen die hij al krijgt, of ipv 1 van/of beiden? En kan ik het poeder wat in de capsule zit gewoon over zijn eten strooien?
#743644
Lizzy schreef: Ja en ja.

Ik hoop dat hij weer snel beter loopt!
Dank en dank ;D

Ja, ik hoop het ook. Vorige week werd hij op het strand uitgemaakt voor "oude dame" >:( Nou ja, ok, hij loopt een beetje stram, maar je ziet toch wel dat het een reu is?

Hoelang zal ik hem de Groenlipmossel geven? Totdat hij weer beter loopt, of beter iets langer?
Door Lizzy
#743646
*Natasja* schreef: Dank en dank ;D

Ja, ik hoop het ook. Vorige week werd hij op het strand uitgemaakt voor "oude dame" >:( Nou ja, ok, hij loopt een beetje stram, maar je ziet toch wel dat het een reu is?

Hoelang zal ik hem de Groenlipmossel geven? Totdat hij weer beter loopt, of beter iets langer?
;D ;D ;D ;D

Ja, tot hij beter loopt en daarna direct weer afbouwen.
#743649
Lizzy schreef: ;D ;D ;D ;D

Ja, tot hij beter loopt en daarna direct weer afbouwen.
Oh ja, afbouwen...Wat is de dosering (hij weegt ongeveer 28 kilo)? Op de pot staat tweemaal daags 1 capsule, maar dat is voor een volwassen persoon neem ik aan.
Door Lizzy
#743652
*Natasja* schreef: Oh ja, afbouwen...Wat is de dosering (hij weegt ongeveer 28 kilo)? Op de pot staat tweemaal daags 1 capsule, maar dat is voor een volwassen persoon neem ik aan.
Ja, ik geef 1 capsule per dag op slechte dagen en ik bouw af met een halve capsule. Je kunt ze gemakkelijk lostrekken, de helft door het eten doen en weer 'dichtdraaien'.
#743655
Lizzy schreef: Ja, ik geef 1 capsule per dag op slechte dagen en ik bouw af met een halve capsule. Je kunt ze gemakkelijk lostrekken, de helft door het eten doen en weer 'dichtdraaien'.
En jij geeft die capsule gewoon in 1 keer? Of verdeel je het over 2 maaltijden?
Door ~Joke~
#744579
Lizzy schreef: Ja, ik geef 1 capsule per dag op slechte dagen en ik bouw af met een halve capsule. Je kunt ze gemakkelijk lostrekken, de helft door het eten doen en weer 'dichtdraaien'.
Groenlipmosselextract kun je dus niet altijd geven? Dat is bedoeld als tijdelijke kuur en dan weer stoppen? Wat is de reden?
Ik geef het Spike nl al een poosje :-\
Door Lizzy
#744607
Joke Miedema schreef: Groenlipmosselextract kun je dus niet altijd geven? Dat is bedoeld als tijdelijke kuur en dan weer stoppen? Wat is de reden?
Ik geef het Spike nl al een poosje :-\
Nou, je kunt het ook altijd geven. Alleen het is zoooo duur dat de meeste van ons het in "kuur vorm" geven. Ik geef Brutus altijd groenlipmossel. Hij heeft het echt nodig.
Door ~Joke~
#744737
Bedankt! Ik vond de prijs juist erg meevallen. Maar Spike is een dure jongen misschien dat de prijs me daarom meeviel? Ik heb 30 Wapiti groenlipmosselextract capsules van 500mg voor 9.95. Voor volwassen mensen wordt een hele capsule per dag aanbevolen, Spike krijgt een halve per dag, dus kan ik 60 dagen vooruit  ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door