Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door chrisje
#742635
Ons ventje is al vanaf vrijdag wat misselijk. Zijn eten geeft hij na twee uur terug over, maar dan wil hij het wel terug opeten. Zijn eetlust is er niet op achteruitgegaan. Soms zit hij te smakken en zie je dat hij niet goed is. Hij heeft geen koorts. Kan het van het warme weer komen. Diarree heeft hij ook niet.
Hij is acht maanden.
Deze ochtend had hij nog niet gegeten, maar wel gedronken, en dan heeft hij ook terug over gegeven.
Door Lizzy
#742653
Ik weet niet, maar ik zou zelf toch even naar de DA gaan, na het weekend. Verder moet je oppassen dat hij niet uitdroogt, als hij ook z'n water al over begint te geven. Heb je Okugest in huis? Ik zou hem vandaag dan een paar fijngewreven tabletjes geven, als ik jou was.
Door chrisje
#742657
Lizzy schreef: Ik weet niet, maar ik zou zelf toch even naar de DA gaan, na het weekend. Verder moet je oppassen dat hij niet uitdroogt, als hij ook z'n water al over begint te geven. Heb je Okugest in huis? Ik zou hem vandaag dan een paar fijngewreven tabletjes geven, als ik jou was.
Dank je, Cherry gaat wat Okugest voor me meebrengen. Nu is het wel 3 uur geleden dat hij zijn water heeft overgegeven (tijdens een wandeling).
Nadien heeft hij nog gedronken en om 10.30 uur heeft hij gegeten (Carnibest ipv rauw) en nadien heeft hij niet meer overgegeven.
Hij is wel rustiger, maar dat kan misschien van de warmte zijn. Hie ris het al 27 graden in de tuin.  :o
Door Borke
#742979
Als ik naar zijn foto kijk (kort snuitje) dan is het wellicht mede door de warmte in combinatie met ene virusje?
Ik zou morgen even naar je eigen DA gaan als het dan nog niet beter is.
Wil hij wat bouillon drinken?
Door chrisje
#743032
AstridStraver schreef: Als ik naar zijn foto kijk (kort snuitje) dan is het wellicht mede door de warmte in combinatie met ene virusje?
Ik zou morgen even naar je eigen DA gaan als het dan nog niet beter is.
Wil hij wat bouillon drinken?
Hij drinkt en eet gewoon alles. Aan zijn eetlust scheelt niets.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door