Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#742131
Ik was net bij de Bibi op de Zalmplaat. Ze hebben nu ook kattenvoer in ponds verpakking! Een pond kost 1,70. Ik ben er heel erg blij mee. Ik had echter wel de laatste 10. Ik heb ze gevraagd of ze het willen blijven doen, maar dat is nog afwachten helaas.
Door amiwoods
#742135
als het goed is wel ;)
ik heb er ook genoeg klanten voor, en heb er ook op aangedrongen, effe afwachten of ze ook zoveel kunnen gaan produceren.
Door Loeka
#742148
Hoe bedoel je met 'zoveel'? Verwacht je dat ze meer gaan verkopen als ze pondsverpakkingen hebben? Want anders moeten ze het toch maken in 250 grams verpakkingen...
Door amiwoods
#742210
Loeka schreef: Hoe bedoel je met 'zoveel'? Verwacht je dat ze meer gaan verkopen als ze pondsverpakkingen hebben? Want anders moeten ze het toch maken in 250 grams verpakkingen...
het assortiment wordt dan toch groter, dan moet je ook meer produceren. en ik weet zeker dat ik meer kattenvoer verkoop dan.
ze kunnen het nu nog maar nauwlijks bol werken. dus hopelijk komt de nieuwe fabriek er snel.
Door amiwoods
#742302
Loeka schreef: Nieuwe fabriek? Vertel! Wat waar wanneer? :D
ik ga niet in detail uitwijden maar ze gaan wel naar het industriegebied van Hoogvliet, ligt aan de gemeente hoe lang het duurt, ze denken zelf nog wel een aantal jaartjes, zit al zo lang in de planning dat als ik Bibi verkoop :-\ Burocratie ::) de wijk waar ze nu zitten wordt gesloopt.
Door Mieuw
#742911
Enig idee of het ook via Canis Naturalis verkrijgbaar is (of gaat komen)? Die 250 grams pakjes zijn hier altijd zo snel leeg...  ::)
Door amiwoods
#743044
Mieuw schreef: Enig idee of het ook via Canis Naturalis verkrijgbaar is (of gaat komen)? Die 250 grams pakjes zijn hier altijd zo snel leeg... ::)
mag aannemen van wel, misschien niet standaard op voorraad dat heb ik ook niet, maar bestellen kan altijd ;)
#743141
ik denk dat de verkoop van bibi ook behoorlijk omhoog zal gaan binnenkort.
dit stond op de canis naturalis website bij hun laatste nieuwsbrief:

"Nog een paar weken en onze nieuwe website wordt gelanceerd. Canis Naturalis gaat door heel Nederland leveren! Door een herindeling van ons huidige bezorggebied kunnen wij drie keer per week in elke regio bezorgen. Dit betekent dat er straks gekozen kan worden voor levering in de ochtend, middag of avond op drie verschillende dagen. Tevens gaan wij starten met vier afhaalpunten te weten in Heerhugowaard, Harderwijk, Oss en Bergen op Zoom. Woon je buiten het bezorggebied of erg ver van een afhaalpunt, stuur ons dan een emailtje. Wij maken een speciale afspraak met je. Het minimale orderbedrag wordt 30 euro. Wij blijven, waar dan ook, gratis bezorgen."

canis naturalis heeft o.a. bibi en carnibest in het assortiment en een heleboel verse barfingredienten.

zie ook: www. versvoeding.nl

groetjes,

stefanie en katten
windcharm kittens burmezen
www.windcharm.nl
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door