Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Con
#741198
Ik zit een tijdje met mijn hondjes op KVV
Ik heb nu pups liggen, bijna 1 week oud. Die wil ook gaan afspenen op KVV.
Hoeveel maaltijden per dag mogen ze dan hebben als ze afgespeend zijn? (Voorheen met brokken kregen ze, opbouwend, 4 maaltijden per dag.)
Door danielle1980
#741200
die van mij krijgen nu 4 keer per dag te eten.(5,5 week oud)
Ik ben met 3 keer begonnen, toen 4 keer, toen 5 keer, maar merk dat 5 keer en mij niet zo uitkomt en de puppen echt in het bakje kijken van ja hallo is dit t. ::)
als zo meteen de hoeveelheden groter worden en ze aktiever worden en meer buiten zijn,
ga ik wel op 5 keer per dag tot ong week of 8 gok ik en dan ga ik weer naar 4 keer.
bovendien krijgen ze wel 5de maaltijd rond 3 uur s'nachts, maar geen vlees dan en ze drinken ook nog bij es...
Laatst gewijzigd door danielle1980 op do 12 apr 2007, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#741232
[quote="Con"]
Ik zit een tijdje met mijn hondjes op KVV
Ik heb nu pups liggen, bijna 1 week oud. Die wil ook gaan afspenen op KVV.
Hoeveel maaltijden per dag mogen ze dan hebben als ze afgespeend zijn? (Voorheen met brokken kregen ze, opbouwend, 4 maaltijden per dag.)[/quote]

Met kvv doe je het precies hetzelfde.
Door K@rin
#741318
Mijn puppen zijn nu 8 weken en hebben vanaf 4 weken t/m 7 weken 5x per dag een maaltijd Carnibest gehad.
(08.00 - 12.00 - 16.00 - 20.00 - 24.00 uur)

Vanaf deze week krijgen ze 4x per dag en ik hoop dat de nieuwe eigenaars dat ook nog een poosje vohouden.
(08.00 - 13.00 - 18.00 - 23.00 uur)
Door crutz
#741772
heb het eerste nest vanaf 3 wk afgespeend op kvv en ben met 1x per dag begonnen en opgebouwd naar 3x per dag toen ze weggingen
t 2de nest pas met 4 wk en die hebben nooit meer dan 2x per dag gehad omdat moeders nog heel veel (en vette) melk had en ze dus gewoon vol zaten (pup uit dit nest is overigens ook heel vroeg mee gaan vasten, rond de 6 mnd, hij at gewoon zo af en toe niet, zijn honden die heel weinig nodig hebben schijnbaar)
en t 3de nest (net weg) ook met 4 wk begonnen met 1x per dag en toen ze weggingen stonden ze op 2 a 3x per dag, afwisselend en ook op afwisselende tijden...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door