Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#740262
Hallo allen,

Waar halen jullie je prooi dieren vandaan?
Ik zou graag meer prooi dieren willen gaan voeren.

Groetjes Linda
Door Mevroi Kruim
#740281
Hele prooien kun je vaak kopen bij de dierenwinkel, althans als ze een beetje redelijke sortering hebben. Dat zijn dan meestal ratten, muizen, eendagskuikens, soms hamsters of cabia's.
Die komen meestal van Kiezebrink, een firma die voedseldieren kweekt voor reptielen en roofvogels. Je kunt daar ook rechtstreeks kopen maar ze rekenen bezorgkosten dus het is meestal alleen de moeite als je veel tegelijk kunt bestellen. Hier is de website http://www.kiezebrink.nl/
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#740289
Dank je, ik ga meteen kijken bij deze firma. De dierenwinkel  hier in de omgeving verkoopt alleen muizen.
Door *Robin*
#740317
Ik ben zeer tevreden over de kiezebrink!! Hier eten ze niet anders meer ;) Ik bestel samen met Bernadette en nog wat andere mensen uit omgeving Rotterdam.... Als het niet te ver weg is voor je kan je mee bestellen ;)
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#740468
Oh dat lijkt me een heel goed idee! Ik ben regelmatig in Rotterdam, ik woon in Zwijndrecht.
Wat bestellen jullie voor jullie katten?

Groetjes Linda
Door Bernadette
#740555
Ik bestel er dus: kwartel, duif, muis, rat, hele kip (maar die is geplukt en zonder kop) euh.... hamster, noem maar op. Als je me een pb stuurt met je emailadres dan stuur ik je de prijslijst even. Inmiddels zijn we alweer een tijdje vaste klant en kunnen we dingetjes voor een prima prijsje krijgen!
Door ***Bianca***
#741001
Je moet het wel afhalen daar begrijp ik?
Putten zitten ze als ik de site goed las?
Te ver voor mij helaas.
Door *Robin*
#741112
Bernadette en ik wonen in Rotterdam.... ook niet echt om de hoek van Putten maar blijdorp zit hier vlak bij... misschien komen ze wel hier langs als ze naar blijdorp moeten... wij zijn vergeleken bij zo'n dierentuin maar kleine afnemers maar ze leveren graag.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door