Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Madera
#740307
ja eind van de maand gaat het er dan toch echt van komen, luck gaat volledig barfen!!! Ik heb lang zitten denken er over en nu wil ik zodra de voorraad CB op is even gaan inslaan bij Islam Center en m op volledig BARF zetten.

Luck weegt nu bijna 30 kilo en eet per dag zo'n 700 gram.

verder wil ik elke dag een maaltijd vleesbot en een maaltijd iets anders geven. In het menu staat een aantal keer "snippers" deze zijn van Kalf, lam of geit. maar ik wil een beetje afwisselen met wanneer ik wat geef.

Maandag:
O: Geitenribben
A: Pens met groentemix (bij elkaar 350 gram, verhouding pens: groente is ongeveer 15:20)

Dinsdag:
O: Lamsribben
A: vleessnippers

Woensdag:
O: Eendenpoten
A: Groentemix met pens

Donderdag:
O: Kipdelen (kippennekken, ruggen of iets dergelijks)
A: Orgaanvlees (200 gram) (rundernier, lamslever, kippen hart en maag)
     Biogarde/hutekäse (100 gram) en geitensnippers (100 gram)

Vrijdag:
O: geitenribben
A: pens met groentemix

Zaterdag:
O: Kipdelen
A: vleessnippers

Zondag:
O: Panharing
A: ei
     vleessnippers (250 gram)
Door Lizzy
#741107
Wauw, nou, dat ziet er zeker goed uit! Stuk of 6 verschillende diersoorten, perfect hoor! Heb je de percentages zelf uitgerekend? Of wil je dat ik dat doe? Moet ik wel alle gewichten van alle voedingsmiddelen hebben. Maar zo op het oog ziet ook dat er prima uit!
Gebruikersavatar
Door Madera
#741264
[quote="Lizzy"]
Wauw, nou, dat ziet er zeker goed uit! Stuk of 6 verschillende diersoorten, perfect hoor! Heb je de percentages zelf uitgerekend? Of wil je dat ik dat doe? Moet ik wel alle gewichten van alle voedingsmiddelen hebben. Maar zo op het oog ziet ook dat er prima uit!
[/quote]
percentages zijn:
50% vleesbot
8,2 % pens
4,1 % ander orgaan (bij elkaar dus 12,3%orgaan)
12,2 % groentenmix
4,1% zuivel en ei
21,4% spiervlees
Gebruikersavatar
Door Madera
#744727
nee nog niet eind van de maand is de planning, meer mdat de vriezer grootendeels leeg moet zijn :P
Door Lizzy
#744729
[quote="*marianne*"]
percentages zijn:
50% vleesbot
8,2 % pens
4,1 % ander orgaan (bij elkaar dus 12,3%orgaan)
12,2 % groentenmix
4,1% zuivel en ei
21,4% spiervlees
[/quote]

Perfect! En nu gewoon even kijken hoe Luck het er op doet!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door