Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Kynida
#740187
We zaten al met ongeduld te wachten wanneer Lilly weer loops zou worden en vorige week woensdag leek het dan zo ver. Spoortjes bloed gevonden woensdag en donderdag dus spuitbus en doek in de aanslag. Totdat ik vrijdag niks meer zag. Nu is het dus dinsdag en ik heb sinds donderdag geen bloed meer gevonden. Ze likt wel af en toe, het is wel meer opgezwollen al is het niet overdreven groot. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Kan ze loops zijn zonder bloed af te scheiden? Of is het gewoon nog niet helemaal zover, is het wel onderweg zogezegd?
Door Eef+Stippels
#740189
Volgens mij kan dat inderdaad wel, loops zijn zonder bloedafscheiding. Maar misschien houdt ze het zelf zo goed schoon dat je daarom niets vindt?

Je zou er een keukenrol/toiletpapiertje tegenaan kunnen houden om te zien of er afscheiding is.
Door Kynida
#740193
Bedankt voor de tip, ga ik gelijk doen. Gedaan, niks. Maar ze heeft 5 minuten geleden zitten likken. Zal het later nog eens een keer doen. Ik dacht ook dat ze het zelf gewoon erg goed schoon hield, alleen zie ik op haar dekentje in de bench ook helemaal niets. Toen bedacht ik dat ze misschien reageert op het steeds wegpoetsen van het bloed wat ik de eerste 2 dagen heb gedaan. Dat ze zeg maar zorgt dat er niets te vinden is. Nou ja ik weet het niet, ik houd het vandaag in de gaten en houd wel met enige regelmaat een tissue er tegenaan. Kan het kwaad overigens, weet iemand dat als ze niet bloed?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door