Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#740143
Morgen maar weer naar de DA; ik heb drie "knikkers" bij Bas gevonden en daar moeten maar weer biopten van genomen worden.

Ook ga ik zijn huidproblemen nogmaals bespreken; ik geloof zo langzaamaan niet meer zo in een gistinfectie.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#740147
thanks.... ik word er echt een beetje bleh van.....
(de vader van Bas is overleden aan huidkanker en is zes jaar geworden. Bas is zes jaar en heeft nu voor de zoveelste keer bultjes)
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#740159
ligt eraan.... soms is het overduidelijk bij een biopt dat het vet is maar dan nog laat ik het altijd opsturen maar dat is meer om het echt heeeeel zeker te weten. Als de DA aan het biopt niet gelijk een vermoeden heeft laat ik het sowieso opsturen. Al met al duurt dat een week ongeveer voordat je de uitslag weer terug hebt.
Door Ine
#740165
Ach gadver, wat een gedoe voor Bas en jou.
Ik snap je angst voor huidkanker, weet de da dit ook?
Heel veel sterkte morgen en ik duim! :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#740170
dat weet ik even niet maar ik zal het morgen wel aangeven dat zijn vader door huidkanker er niet meer is....

Ik moet maar even zien wat er uitrolt allemaal... als het niet in orde is dan zal Bas opnieuw onder narcose moeten en dat is dan de derde keer in een half jaar tijd.... is ook niet echt grandioos...

Anyway, ik moet niet op de zaken vooruit lopen want het kan allemaal wel helemaal niets zijn natuurlijk
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#740208
thanks en graag! Hoe meer duimen hoe beter....

Ik was zaterdag al naar de DA met hem; ik had hem vrijdag helemaal uitgekamd en het sneeuwde weer huidschilfers. Ik was het zo zat dat ik zaterdagochtend gelijk maar naar de DA ben gegaan maar omdat het consult toen teveel tijd in beslag zou nemen heb ik een vervolgafspraak gemaakt voor morgen... een bultje had ik al gevonden maar nog niets mee gedaan maar gisteren vond ik er nog twee dus tja... daar kan morgen dan ook maar beter een biopt van genomen worden.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#740353
Wetende wat er met z'n vader aan de hand was, kan ik me voorstellen dat je je wel extra zorgen maakt!
Ik duim voor je, dat het "gewoon" vetbultjes zijn. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door