Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door ~Joke~
#738508
De keuringsdienst van waarde ;D
Afbeelding

De ingredienten: kalkoenfilet, kipkarbo's, kipkarkas, kippenhartjes, kippenlevertjes
Afbeelding

De inspectrice ;)
Afbeelding

De vleesmolen
Afbeelding

Het begin is er
Afbeelding

Hee nog meer hulp :D :D
Afbeelding

Alles gemalen
Afbeelding

Nu afwegen en verpakken
Afbeelding

17 doosjes gevuld [=17 keer 4 maaltijden]
Afbeelding

De afwashulp :P
Afbeelding

De keuken is weer spic en span :)
Afbeelding
Door Mevroi Kruim
#738528
Ooooh, wat een gave reportage! Leuk man!

Vooral de hulp is geweldig  ;D ;D ;D

En jeetje, wat een vleesmolen heb jij  :o :o daar steekt mijn bejaarde handmolen maar bekaaid bij af *groenvanjaloezie-smilie*
Door roefus
#738545
Dian schreef: Lekker die paaseitjes erdoor ;D ;D
dat wilde ik ook schrijven ;D

Wat een leuke foto's van je eigen kvv-samenstelling :)
Door lyadeh
#739123
Wat een leuke serie foto's!!! En wat ziet het er lekker voor ze uit....maar ik heb wel een vraagje ..Hoeveel gram goudvis per maaltijd geef je aan je katten?? :o :o :o  Want er staat toch een goudvissenkom bij ??Pas op dat je niet te veel geeft....zwarte katten kunnen snel een oranje glans over hun vacht krijgen hoor.We hebben zelf ook 2 zwarte katten...en ik weet er alles van.. ;D ;D ;D :-X :-X :-X :-X ::) ::) ::) ::)
Door ~Joke~
#739509
Mijn katten hebben idd een mooie oranje glans in de zon ;) Maar niet van de vissies hoor ;) Daar zit een deksel op zodat ze niet kunnen hengelen ;). Ik voel me wel eens schuldig naar de vissen toe als ik hun soortgenoten [koolvis]fijn sta te snijden voor de poezen ::)
Door lyadeh
#739532
Joke Miedema schreef: Mijn katten hebben idd een mooie oranje glans in de zon ;) Maar niet van de vissies hoor ;) Daar zit een deksel op zodat ze niet kunnen hengelen ;). Ik voel me wel eens schuldig naar de vissen toe als ik hun soortgenoten [koolvis]fijn sta te snijden voor de poezen ::)
[

/quote]

:( :(Ach ja..maar worden je katten niet gek van die vissen??Die 2 zwarten hier zouden géén rust hebben .Het is overigens WEL een mooie vissenkom.!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door