Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danou2004
#739366
Danou heeft net een stuk brood met chocopasta weten te snaaien.Het was zo,n afbak pistolet.Nu weet ik niet precies hoeveel ze heeft gehad vast niet erg veel maar zit me niet lekker.Wat moet ik doen?toch maar een flinke lepel zout achter in de bek?
Door Ine
#739372
::>danou<:: schreef: Danou heeft net een stuk brood met chocopasta weten te snaaien.Het was zo,n afbak pistolet.Nu weet ik niet precies hoeveel ze heeft gehad vast niet erg veel maar zit me niet lekker.Wat moet ik doen?toch maar een flinke lepel zout achter in de bek?
Welnee joh, ze heeft niets byzonders binnengekregen en zal gewoon genoten hebben ;)
Zie het maar als die dikke Mcbacon van McDonalds ;)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#739375
Niks om je zorgen over te maken hoor. Vergiftiging door chocolade komt vooral voor bij jonge honden door hun slechte leverfunctie. Volwassen honden moeten heel wat pure chocolade eten wil het effect hebben. Ik denk niet dat er zoveel chocolade in chocoladepasta zit.
Door Femke
#739380
*Dorothea* schreef: Niks om je zorgen over te maken hoor. Vergiftiging door chocolade komt vooral voor bij jonge honden door hun slechte leverfunctie. Volwassen honden moeten heel wat pure chocolade eten wil het effect hebben. Ik denk niet dat er zoveel chocolade in chocoladepasta zit.
dat denk ik ook niet  ;) niks om je zorgen om te maken
Door danou2004
#739383
Gelukkig maar ik schiet ook meteen weer in de stress. Maar is in ieder geval een teken dat ik goed wijs met haar ben! :)
Ze is de laatste dagen niet helemaal lekker ze is wat stiller en slaapt wat meer dan normaal maar eten doet ze wel gewoon en drinken ook en af en toe speelt ze wel met bruno.Maak me alleen wat zorgen om haar oogjes die zijn wat rood en moet ze vaker schoonmaken omdat er een beetje slijm inzit.Is dat normaal of kan dat een teken zijn van iets
Door Femke
#739392
::>danou<:: schreef: Gelukkig maar ik schiet ook meteen weer in de stress. Maar is in ieder geval een teken dat ik goed wijs met haar ben! :)
Ze is de laatste dagen niet helemaal lekker ze is wat stiller en slaapt wat meer dan normaal maar eten doet ze wel gewoon en drinken ook en af en toe speelt ze wel met bruno.Maak me alleen wat zorgen om haar oogjes die zijn wat rood en moet ze vaker schoonmaken omdat er een beetje slijm inzit.Is dat normaal of kan dat een teken zijn van iets
het kan heel goed een teken zijn van een verminderde weerstand. Ik zou een tijdje wat Echinacea geven. Als je dat niet in huis hebt en je moet wat gaan kopen: ik neem altijd de Echinacea extra forte van Bloem. Ben erg tevreden over dat merk.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#739400
Die van mij (Skik de grote dief) heeft ook wel eens een deel van een boterham met chocopasta opgevreten. Ik vond het ook heel vervelend maar hij heeft verder nergens last van gehad.
Door danou2004
#739444
Femke schreef: het kan heel goed een teken zijn van een verminderde weerstand. Ik zou een tijdje wat Echinacea geven. Als je dat niet in huis hebt en je moet wat gaan kopen: ik neem altijd de Echinacea extra forte van Bloem. Ben erg tevreden over dat merk.
Die ga ik morgen even halen er zijn veel winkels open bij ons hoorde ik dus dat lijkt me een goed plan.Een lekkere hap lust ze zeker wel dus dat is het niet maar ik zal haar er weer even bovenop helpen vind het zo zielig zoals ze daar ligt
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door