Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door kaszi
#728888
Heeft iemand ervaring met Duitse KVV, ik wil iemand inlichten over vers voer en zou hem ook wat goede merken willen geven zodat hij zelf verder kan uitzoeken wat hij aan zijn hond gaat geven...
Zijn er trouwens websites over KVV en of Barf in Duitsland?
Hartelijk dank bij voorbaat.
Gebruikersavatar
Door pike
#728988
om te beginnen kun je het hier eens proberen:

http://www.pansen-express.de/

Als je hier op link-tipps klikt (in de linker kolom) dan krijg je een aantal sites over barf e.d. Dan kan je even vooruit en vind je vast nog wel meer sites  ;)
Door *wendy*
#728991
Duck zit ook in duitsland.
Gebruik de zoekfunctie eens op dit forum dan kom je er een paar tegen  ;)
Door kaszi
#729151
Geweldig, kan ik die mensen ook informeren, de bewuste linken staan bij mijn favorieten.
Dat heb je als je wat meer internationaal gericht bent met de honden, wil je buitenlandse mensen ook overtuigen van vers!
Door K@rin
#739001
Duck levert inderdaad naar Duitsland.
In eerste instantie kun je alleen grotere afnames bestellen, maar ...............
Bij nader inzien is een kleinere bestelling ook mogelijk. (4x 16 kg)
Navragen bij dhr. van Beusekom.
Aangezien er 3 pups van mij naar Duitsland gaan, wordt bij de 3 toekomstige eigenaars volgende week de eerste bestelling Duck voor hen bezorgt .  :D :D :D
Zij blijven dus ook op "vers" staan  :)
Door Lil
#739325
Er zijn meer Duitse dan Nederlandse barfsites  ;)
In Duitsland wordt ook door meer mensen gebarft, je wordt daar in ieder geval niet stom aangekeken als je zegt dat je het doet, hier wel.

www.barfers.de, maar er moeten meer sites zijn, ik ga eens een mailtje sturen naar een paar mensen van de hondenvereniging en zal het dan hierop zetten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door