Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Mister T
#738195
ik zat vd week met iemand te praten,zij heeft n franse bulldog met van allerlei problemen en natuurlijk vroeg ik wat of ie at...tot mn verbazing antw zij;paardenvlees en veel groenten ( meestal verwacht ik toch nog steeds brokken :-\)
maar nu vertelde zij dat haar da heeft gezegd dat zij zowel t paardenvlees als de groenten eerst moet koken waarop ik zei ; nee,rauw is beter maar zij was erg stellig in haar antw dus ok,prima..
maar dat paardenvlees(geef ik nooit) is dat nou beter om eerst te koken of niet?ik dacht misschien ivm de wormenkuren misschien toch wel? :-\
Door Mevroi Kruim
#738334
Wormenkuren in het vlees  ???  nee hoor, net zomin als bij koeien of schapen of geiten. Die krijgen nl ook wormenkuren, met dezelfde middelen.
Nergens voor nodig om paardenvlees te koken. Goedgekeurd voor menselijke consumptie is het gewoon OK.
Door Lizzy
#738397
Nee, rauw is beter. Maar is dit een soort eliminatie-dieet dat ze voor een week of 9 ofzo moet doen? Want paardenvlees met groente ???. Da's niet goed hoor.....
Door Mister T
#738512
[quote="Lizzy"]
Nee, rauw is beter. Maar is dit een soort eliminatie-dieet dat ze voor een week of 9 ofzo moet doen? Want paardenvlees met groente ???. Da's niet goed hoor.....
[/quote]

nee,de hond is bijna 2 en dit zn vaste maaltijd :-\
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#738692
[quote="Mister T"]
ik dacht misschien ivm de wormenkuren misschien toch wel? :-\
[/quote]

't is al gezegd, de wormenkuur vind je niet terug in het vlees van het paard. Alleen in de mest.
Door Lizzy
#739299
[quote="Mister T"]
nee,de hond is bijna 2 en dit zn vaste maaltijd :-\
[/quote]

Oei! Dat vind ik niet best. Waarom in hemelsnaam? Misschien moet je haar een gratis lidmaatschap Barfplaats aanbieden...
Door Femke
#739386
[quote="Lizzy"]
Oei! Dat vind ik niet best. Waarom in hemelsnaam? Misschien moet je haar een gratis lidmaatschap Barfplaats aanbieden...
[/quote]

behalve dat het me behoorlijk riskant (veel te eenzijdig) lijkt, lijkt het me ook kanonne-duur!! Hier krijgen ze paard als elite-hapje. Ik betaal zo'n 5 euro per kilo, en daarmee is paard het aller- allerduurstevlees wat ik voer :o
Door Mister T
#740082
[quote="Lizzy"]
Oei! Dat vind ik niet best. Waarom in hemelsnaam? Misschien moet je haar een gratis lidmaatschap Barfplaats aanbieden...
[/quote]

nee,dat vond ik ook maar ze was zo stellig met antw dat ik zoiets had van;ok,jij weet t wie ben ik... :-\ maar als ik dr spreek ,zal ik t nog s proberen ;)

en ja,tis echt rete duur,ze betaalt ruim 12 euro voor n kilo paardenvlees :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door